کد خبر : 21427
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 - 19:54
-

شرکت نفت وگاز آغاجاری در کنار رسالت اصلی تولید ، پیشتاز خدمات عام المنفعه

شرکت نفت وگاز آغاجاری در کنار رسالت اصلی تولید ، پیشتاز خدمات عام المنفعه

مردم باید در جریان فعالیت ها و خدمات شرکت ها قرار گیرند چرا که این موضوع در اعتماد سازی و ایجاد ارزش افزوده شرکت ها کمک شایانی می نماید.

 

شرکت نفت وگاز آغاجاری در کنار رسالت اصلی تولید،پیشتاز خدمات عام المنفعه

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان با حضور مهندس پیرامون مدیر عامل و مهندس خانچی مشاور مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب در مسئولیت های اجتماعی وجمعی از مدیران شرکت آغاجاری جلسه بررسی مسئولیت های اجتماعی برگزار گردید.

در این جلسه مهندس پیرامون، اقدامات شرکت آغاجاری در حوزه مسئولیت های اجتماعی را عنوان کرد.

 

 

نفت و گاز آغاجاری

 

 

مهندس ابراهیم پیرامون با اشاره به توزیع مناسب و برقراری عدالت در ارائه خدمات عام المنفعه کرد وی افزودد: شرکت آغاجاری با توجه به گستردگی جغرافیایی و ارتباط با بیش از ۸ شهرستان خدمات فراوانی را در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی،فرهنگی ، ورزشی و آموزشی ارائه نموده است.

مهندس پیرامون اظهارکرد: حضور فعال در حوزه راهسازی با هزینه ای بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال در شهر ها و روستاهای همجوار تاسیسات ،ارائه خدمات آموزشی ، توزیع بیش از ۵۳۰۰ بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان کم برخوردار و تعمیر و بهسازی ۱۳ مدرسه با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال را از جمله خدمات این شرکت در ماههای اخیر

وی یکی از خدمات بارز و کم نظیر این شرکت را تهیه و توزیع روزانه ۴۰ هزار متر مکعب آب شرب بین روستاها و شهر های همجوار تاسیسات بر شمرد وگفت این مقدار آب ۶۰ درصد آب تولیدی شرکت آغاجاری است که در راستای خدمات عام المنفعه به روستاهای مجاور تاسیسات شهرستان های امیدیه،بهبهان وهندیجان و بخش مرکزی امیدیه اختصاص می یابد. مهندس خانچی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از خدمات شرکت آغاجاری بعنوان یکی از شرکتهای موفق در حوزه CSR بیان کرد: در سالهای گذشته چهار چوب مشخصی تحت عنوان نظام نامه CSR از سوی وزارت نفت ابلاغ شده که میتواند یک الگوی ثابت ومشخصی جهت بهره مندی همه شرکتها از آن باشد.

مهندس خانچی مسئولیت های اجتماعی را در دو حوزه ذینفعان و کارکنان تشریح کرد و افزود: ارائه خدمات به کارکنان و خانواده های آنان نیز یکی از مباحث مهم در حوزه مسئولیت های اجتماعی است که شرکتها باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

وی در این جلسه خواستار شناسایی معظلات و تنگناهای مناطق شهری و روستاهای مجاور تاسیسات شد و بر برقراری ارتباط دو سویه با ذی نفعان تاکید کرد.

مهندس خانچی اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه را یکی از مباحث مهم دانست و عنوان کرد: مردم باید در جریان فعالیت ها و خدمات شرکت ها قرار گیرند چرا که این موضوع در اعتماد سازی و ایجاد ارزش افزوده شرکت ها کمک شایانی می نماید.

در پایان گفت: مدیران شرکت آغاجاری گزارشات جامع و کامل خود را در حوزه مسئولیت های اجتماعی ارائه نمودند. خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.