کد خبر : 24469
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 23:34
-

سارق حرفه ای کابل های مخابراتی در دام پلیس مسجدسلیمان

سارق حرفه ای کابل های مخابراتی در دام پلیس مسجدسلیمان

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از رویش زاگرس؛ فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یک سارق حرفه ای کابل های مخابرات با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ کارآگاه” علی حسینی”،اظهار داشت :در پی وقوع چند فقره سرقت کابل

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از رویش زاگرس؛

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یک سارق حرفه ای کابل های مخابرات با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ کارآگاه” علی حسینی”،اظهار داشت :در پی وقوع چند فقره سرقت کابل های مخابراتی در شهرستان مسجدسلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی مخفیگاه یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اینکه متهم در تحقیقات فنی پلیس به ۸ فقره سرقت کابل مخابرات و همدستی با ۲مالخر در سطح شهرستان مسجدسلیمان معترف شد، تصریح کرد: طی بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهم مقدار ۱۰ کیلو کابل سوخته مخابرات کشف و تلاش برای دستگیری مالخران ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در پایان اظهار داشت:متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانون تحویل مرجع قضائی داده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.