کد خبر : 29868
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 6:02
-

اخبار ایإه

زباله‌های دپو شده در بیمارستان ایذه مربوط به بخش خصوصی هستند / ما مجموعه بهداشت و درمان از این بابت نگران و ناراحت هستیم

زباله‌های دپو شده در بیمارستان ایذه مربوط به بخش خصوصی هستند / ما مجموعه بهداشت و درمان از این بابت نگران و ناراحت هستیم
این اتفاق قطعاً در شأن و مرتبه مردم ایذه نیست و ما مجموعه بهداشت درمان این شهرستان از این بابت نگران و ناراحت هستیم و مجموعه بهداشت و درمان در تلاش است این موضوع به زودی حل شود.

رئیس بیمارستان شهدای ایذه:

زباله‌های دپو شده در بیمارستان ایذه مربوط به بخش خصوصی هستند

 

شبکه خبری خوزستان | رئیس بیمارستان شهدای ایذه گفت: زباله‌های دپو شده در این بیمارستان مربوط به بخش خصوصی، مطب‌ها و کلینیک‌های خصوصی هستند.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان امرالله اورکی در گفت‌وگو با مهر در رابطه با فیلمی که اخیراً از زباله‌های دپو شده در فضای مجازی منتشر شده است، بیان کرد: زباله‌های دپو شده در بیمارستان ایذه مربوط به بخش خصوصی، مطب‌ها و کلینیک‌های خصوصی هستند.

وی با ابراز نگرانی از این مسئله اظهار کرد: به رغم مخالفت شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان و نماینده دانشگاه، با تصمیم ستاد مدیریت پسماند مقرر شده بود که تا تهیه و ساخت سایت مربوط به زباله‌های عفونی، این زباله‌ها برای بی خطرسازی به وسیله دستگاه‌های موجود در بیمارستان وارد بیمارستان شوند.

اورکی گفت: این اتفاق قطعاً در شأن و مرتبه مردم ایذه نیست و ما مجموعه بهداشت درمان این شهرستان از این بابت نگران و ناراحت هستیم و مجموعه بهداشت و درمان در تلاش است این موضوع به زودی حل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.