کد خبر : 37026
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 شهریور 1401 - 17:20
-

دیدار صمیمی معاون رییس جمهور با خانواده شهدا در یادمان شهید علی هاشمی در اهواز

دیدار صمیمی معاون رییس جمهور با خانواده شهدا در یادمان شهید علی هاشمی در اهواز

اهواز – شبکه خبری خوزستان – محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور که در خوزستان به سر می برد روز پنجشنبه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با حضور در گلزار بهشت آباد اهواز، ضمن قرائت فاتحه، با اعضای خانواده برخی از شهدا در یادمان سرلشکر شهید علی هاشمی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور به همراه آقارضا فتوحی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، سردار حاجتی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از مسوولان با حضور در یادمان شهید علی هاشمی، با فرزندان شاهد دیدار و گفت و گو کرد.

معاون اقتصادی رییس جمهور در حاشیه این دیدار ضمن اشاره به عظمت کار رزمندگان و شهدای اسلام در اقتدار ایران گفت: همه قدرت‌های جهان در هشت سال دفاع مقدس علیه ایران شدند؛ شاید در آن برهه کسی فکر نمی‌کرد که این کشور بتواند به چنین اقتداری در جهان دست یابد اما شهدا با فدا کردن جان خود در مقابل دشمنان کشور، همه نقشه های آنان را برآب کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک به دست دشمن بیفتد.

وی ادامه داد: جان تازه بخشیدن به مکتب حسینی، مکتب علوی، مکتب زهرایی از دستاوردهایی بود که شهدا به آن جان تازه ای بخشدند.

در این دیدار صمیمی از چند نفر از فرزندان شاهد تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.