دکتر ورناصری با حضور در محل دفتر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با وی به دیدار و گفتگو پرداخت

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا، دکتر ورناصری با حضور در محل دفتر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با وی به دیدار و گفتگو پرداخت.   در این دیدار که در ادامه پیگیری های دکتر ورناصری جهت رفع مشکلات عمومی چهار شهرستان صورت پذیرفت دکتر ورناصری به بیان

کد خبر : 17228
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1399 - 18:27
دکتر ورناصری با حضور در محل دفتر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با وی به دیدار و گفتگو پرداخت

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا، دکتر ورناصری با حضور در محل دفتر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با وی به دیدار و گفتگو پرداخت.

 

در این دیدار که در ادامه پیگیری های دکتر ورناصری جهت رفع مشکلات عمومی چهار شهرستان صورت پذیرفت دکتر ورناصری به بیان مشکلات و چالش های موجود در بخش ارتباطات پرداخت.

در ادامه دکتر ورناصری گفت: قطع آنتن دهی و اینترنت برای مردم مشکل ساز است و روند پیشرفت مخابراتی در منطقه و زیرساخت های انتقال ارتباطی به شکل مجازی مطلوب نیست.

وی تاکید کرد:وضعیت پوشش خدمات ایرانسل و همراه اول با توجه به وضعیت کوهستانی منطقه و همچنین بیان داشتند که اکثر راه های ارتباطی چهار شهرستان از پوشش مطلوب خدمات ایرانسل و همراه اول برخوردار نیستند.

در پایان دکتر ورناصری بر لزوم تحقق دولت دیجیتال و رفع موانع و مشکلات موجود جهت تحقق این مهم بویژه در مناطق کم برخوردار بعنوان خواسته عمومی و مطالبه به حق مردمی تاکید داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.