کد خبر : 22986
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399 - 15:34
-

جهادگران اهوازی در کوی “سیاحی” مرکز عام‌المنفعه درمانی احداث می‌کنند

جهادگران اهوازی در کوی “سیاحی” مرکز عام‌المنفعه درمانی احداث می‌کنند

مسئول گروه‌ جهادی “راه خدا” دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: یک مرکز خدمات‌رسانی عام‌المنفعه از سوی این گروه در کوی سیاحی اهواز با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی و بهداشتی ـ اجتماعی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

نشست جهادگران دانشگاه علوم پزشکی اهواز صبح امروز با هدف بررسی برای برگزاری اردوهای جهادی و کاروان‌های سلامت گروه در شرایط همه‌گیری کرونا و همچنین ارزیابی فعالیت‌های گروه در زمینه مقابله با ویروس کرونا و حمایت از اقشار آسیب پذیر برگزار شد.

سید محمد محمدی، مسئول گروه جهادی “راه خدا” دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این اظهار داشت: یک مرکز خدمات‌رسانی عام‌المنفعه از سوی گروه جهادی راه خدا در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان اهواز احداث می‌شود.

وی اظهار داشت: این مرکز با هدف ارتقای سلامت و ارائه خدمات جهادی در کوی سیاحی اهواز راه اندازی می‌شود؛ زمین این مرکز خیریه از سوی یکی از خیرین اهدا شده است.

محمدی بیان داشت: اولویت اصلی این مرکز با توجه به نیاز مردم منطقه ارائه خدمات دندانپزشکی است. خدمات پزشکی، بهداشتی و اجتماعی نیز در این مرکز پیش‌بینی شده است.

وی افزود: این مرکز به شکل خیریه و عام‌المنفعه است. افراد مستضعف و زیرمجموعه نهادهای حمایتی در این مرکز براساس دستورالعمل‌های این نهاد زیرپوشش درمانی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به انتصاب مدیراجرایی پروژه مرکز خدمات‌رسانی عام‌المنفعه بیان داشت: امور اداری، فنی و مهندسی، جذب‌ مشارکت‌ها، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و غیره در قالب تشکیل کمیته‌های تخصصی به‌زودی سازماندهی و عملیاتی می‌شود.

مسئول گروه‌ جهادی راه خدا دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: به‌دلیل شرایط کنونی همه‌گیری ویروس کرونا و لزوم رعایت ضوابط مربوط به تجمعات، نشست‌های گروه‌های جهادی به شکل محدود و مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.