کد خبر : 14279
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 فروردین 1399 - 11:59
-

جزئیات طرح سه‌ فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور به علت کرونا

جزئیات طرح سه‌ فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور به علت کرونا

طیبه سیاوشی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی دریک رشته توئیت در حساب شخصی‌اش از ارائه طرح سه‌فوریتی تعطیلی یک ماه کشور به علت شیوع کرونا در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۱۹ فروردین مجلس خبر داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، طبیه سیاوشی در رشته توئیتش نوشت: «سه‌شنبه، طرح سه‌فوریتی تعطیلی یک‌ماههٔ کشور بر

طیبه سیاوشی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی دریک رشته توئیت در حساب شخصی‌اش از ارائه طرح سه‌فوریتی تعطیلی یک ماه کشور به علت شیوع کرونا در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۱۹ فروردین مجلس خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، طبیه سیاوشی در رشته توئیتش نوشت: «سه‌شنبه، طرح سه‌فوریتی تعطیلی یک‌ماههٔ کشور بر پایهٔ اصل ۷۹ قانون اساسی در صحن مجلس مطرح و در صورت تصویب و تأیید شورای نگهبان، کلیهٔ مراکز دولتی، عمومی و خصوصی به‌جز هیئت‌دولت، ستاد مرکزی قوه قضائیه، مجلس، ارگان‌های نظامی، حاکمیتی و رفاهی تعطیل می‌شود.»

«منبع مالی طرح نیز فروش موقت بنزین آزاد، برداشت از صندوق توسعه با مجوز رهبری و کمک اعطایی بانک جهانی پیش‌بینی شده است. مایحتاج دهک‌های پایین و افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته پیش‌پرداخت خواهد شد و صداوسیما موظف است یک شبکه را به‌صورت ۲۴ ساعته در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.