کد خبر : 10348
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 - 12:41
-

جانباز دیگری از د‌وران دفاع مقدس در شوش‌ آسمانی شد

جانباز دیگری از د‌وران دفاع مقدس در شوش‌ آسمانی شد

جانباز دیگری از د‌وران دفاع مقدس در شوش‌ آسمانی شد یکی دیگر از جانباران خونین‌بال دوران حماسه و ایثار از دیدار شوش دانیال پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، یکی دیگر از پرستوهای خونین بال دوران

جانباز دیگری از د‌وران دفاع مقدس در شوش‌ آسمانی شد
یکی دیگر از جانباران خونین‌بال دوران حماسه و ایثار از دیدار شوش دانیال پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، یکی دیگر از پرستوهای خونین بال دوران هشت سال حماسه و ایثار از دیدار شوش دانیال پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

رزمنده دلیر ابراهیم نجات از جانبازان شهرستان شوش دانیال است که در دوران دفاع مقدس همگام با دیگر مجاهدان فی سبیل الله در جبهه حضور یافت و به نبرد با دشمنان دین و میهن پرداخت.

این دلیرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه در نبرد با دشمنان اسلام به افتخار جانبازی نائل آمد و از آن پس تا کنون با درد و رنج مجروحیت همنشین بود.

این جانباز شوشی بیش از این فراق یاران و همرزمان شهید خود را تاب نیاورد و پس از چندین دهه بردباری و شکیبایی در برابر جراحات ناشی از حضور در جبهه به آسمان پر کشید.
آئین تشییع پیکر پاک و مطهر رزمنده دلیر ابراهیم نجات روز شنبه ۲۸ دی ماه از ساعت ۱۴ با حضور اقشار مختلف مردم، دوستان، آشنایان، وابستگان، فامیل، همسایگان، بستگان، همشهریان و هم استانی‌ها در شوش دانیال تشییع می‌شود.

این آئین از خیابان آیت الله شهید اشرفی اصفهانی شوش واقع در کوی ابوذر غفاری آغاز می‌شود و تا گلزار شهدای این شهر شهیدپرور ادامه دارد.

سردار سرلشکر شهید حسن درویش، شهید کاظم دشتی، شهید عبدالرضا کمال‌فر، شهید صفر احمدی، شهید بابک سلطانی‌پور، شهید علی بریهی، شهید عباس ‌نادری، شهید مدافع حرم احمد حیاری، شهید حسین قلی کیان علیخان، شهید علی دشتی، جانباز شهید اسماعیل شهابی طرفی، جانباز شهید هادی چنانی و جانباز شهید حسین بنداوی از جمله شهدای شهرستان شوش هستند.

انتهای پیام/۳۳۱/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.