کد خبر : 26013
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 - 19:20
-

تیم های خوزستانی به وارد کننده بازیکن و مربی تبدیل شدند / لزوم توجه بیشتر به فوتبال محلات استان

تیم های خوزستانی به وارد کننده بازیکن و مربی تبدیل شدند / لزوم توجه بیشتر به فوتبال محلات استان

تیم های خوزستانی به وارد کننده بازیکن و مربی تبدیل شدند / لزوم توجه بیشتر به فوتبال محلات استان     با وجود رشد روزافزون تب فوتبال در خوزستان، فوتبال محلات که روزی پایه و اساس تشکیل تیم های محلی را تشکیل می داد،‌به دلیل آنچه “فوتبال حرفه ای”‌ نامیده می شود به کلی فراموش

تیم های خوزستانی به وارد کننده بازیکن و مربی تبدیل شدند / لزوم توجه بیشتر به فوتبال محلات استان

 

 

با وجود رشد روزافزون تب فوتبال در خوزستان، فوتبال محلات که روزی پایه و اساس تشکیل تیم های محلی را تشکیل می داد،‌به دلیل آنچه “فوتبال حرفه ای”‌ نامیده می شود به کلی فراموش شده است.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از قلم خوزستان؛ قیس رفیعی گفت در چند سال اخیر فوتبال خوزستان بعنوان قطب مهم فوتبال کشور بازیکنان خوبی را به تیم های مطرح مانند پرسپولیس و استقلال و دیگر تیم های لیگ برتر فوتبال ایران تحویل داد اما در حال حاضر فوتبال استان بدلیل عدم توجه به فوتبال محلات به یک وارد کننده تبدیل شده است.

 

 

رفیعی افزود : نقطه قابل توجه بین فوتبال امروز و یکی دو دهه پیش نبود محسوس بازکنان بومی در پیکره این تیم ها است و باشگاههای خوزستان بیشتر از آنکه به فکر بازیکن سازی باشند با مبالغ هنگفت به دنبال بازیکن و مربی غیر بومی از سایر نقاط کشور می روند در حالی که استعدادها یکی پس از دیگری در این شهر رخت بر می بندند.

 

 

یکی ار نقاطی که می تواند به عنوان کارخانه بازیکن سازی در سطح فوتبال خوزستان مطرح باشد فوتبال محلات و زمین های خاکی است ، فوتبالی پاک و به دور از مسائل حاشیه ای که فقط علاقه و عشق است که سرپرستان و بازیکنان را به سوی این زمین ها می کشاند.

 

 

پیشکسوت فوتبال در ادامه خاطر نشان کرد ، یکی از دلایل افول فوتبال در یک دهه گذشته بی اعتنایی محض به فوتبال محلات و بازیکنان بومی است بایکنانی که بی نام نشان ظهور می کنند خاک می خورند و پس از چند سال بدون توجه به استعداد هایشان از صحنه فوتبال محو می شوند.

 

 

قیس رفیعی بیان کرد : جام های زیادی در مناطق هشتگانه اهواز در حال اجرا است که به دلیل اینکه مسئول ورزش استان به فوتبال محلات دارند این برنامه ها دایمی نیست و بعضا مناطقی که قبلا رکن مهمی از فوتبال محلات یاد می شد هم اکنون در کانون بی توجهی بسر می برد.

 

 

رفیعی اظهار داشت : باشگاه فولاد که روزی تامین کننده بازیکنان تیم های مطرح کشور بود اکنون به یک وارد کننده تبدیل شد تیم های دیگر استان مانند استقلال اهواز ، خوزستان و نفت مسجدسلیمان و آبادان نیازمند تقویت تیم های پایه هستند .

 

 

قیس رفیعی در پایان گفت : توصیه می کنیم مربیان باشگاههای استان حتما سری به زمینهای خاکی محلات بزنند چرا که بازیکنان مستعد زیادی در این زمینها وجود دارند که می توانند به فوتبال شهر و حتی کشورمان کمک کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مسیح شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸

من حدودا اا سالمه و ۴سال دارم بازی میکنم با بچه ها همسایهامون و همه همسایه ها شاهدن که من بازیه خوبی انجام میدم ودر خط مهاجم بازی میکنم رو پایی هم خیلی زدم ولی متاسفانه به هر دری میزنم تا به جایی برسم به بن بست میخورم لطفا اگر شده کار خیری انجام بدید منو به جایی برسونید خدا امواتتان رو بیامرزه