کد خبر : 29542
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1400 - 14:05
-

اخبار دارخوین

توسعه زیرساخت‌های عمران شهری دارخوین شتاب می‌گیرد

توسعه زیرساخت‌های عمران شهری دارخوین شتاب می‌گیرد
هیچ هدفی مهمتر از رضایت مردم از عملکرد مدیریت شهری نیست و براین اساس شورای اسلامی شهر و شهرداری دارخوین توان حداکثری در راستای خدمات به شهروندان خواهند گذاشت.

 

سرپرست شهرداری دارخوین خبر داد: توسعه زیرساخت‌های عمران شهری دارخوین شتاب می‌گیرد.

 

.

شبکه خبری خوزستان | سرپرست شهرداری دارخوین با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در این شهر، گفت: توسعه زیرساخت‌های عمران شهری دارخوین شتاب می‌گیرد.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان حسن دلفی در گفتگو با خبرنگار ما با تائید دغدغه و مطالبه اعضای شورای شهر دارخوین اظهار کرد: خدمت رسانی به شهروندان همچنان اولویت نخست شهرداری دارخوین است.

 

 

وی افزود: توسعه عمران شهری و بهبود خدمات به شهروندان را از جمله اولویت های کاری این شهرداری برشمرد و توسعه فضای سبز و پاکسازی و زیباسازی فضای شهری از دیگر برنامه های اولویت دار شهرداری دارخوین می باشد.

 

 

سرپرست شهرداری دارخوین ادامه داد: همه باید برای توسعه شهر دارخوین تلاش کنند و کسانی که برای بهتر شدن شهر هرگونه انتقاد و پیشنهادی دارند می‌توانند حضوری به شهرداری مراجعه کنند تا با هم فکری خود مردم عزیز شهر دارخوین به توسعه و پیشرفت کمک شود.

 

 

دلفی در پایان گفت: هیچ هدفی مهمتر از رضایت مردم از عملکرد مدیریت شهری نیست و براین اساس شورای اسلامی شهر و شهرداری دارخوین توان حداکثری در راستای خدمات به شهروندان خواهند گذاشت.

 

 

خبرنگار ناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.