کد خبر : 7201
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آبان 1398 - 7:47
-

بیش از ۴۸۰۰۰ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی خوزستان برگزار می‌شود

بیش از ۴۸۰۰۰ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی خوزستان برگزار می‌شود

بیش از ۴۸۰۰۰ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی خوزستان برگزار می‌شود معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان گفت: در سطح استان هشت برنامه استانی، در شهرستان‌ها ۷۵۴ برنامه و در سطح حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی ۴۸ هزار و ۸۶۲ برنامه برگزار می‌شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سرهنگ عبدالرضا حاجتی

بیش از ۴۸۰۰۰ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی خوزستان برگزار می‌شود
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان گفت: در سطح استان هشت برنامه استانی، در شهرستان‌ها ۷۵۴ برنامه و در سطح حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی ۴۸ هزار و ۸۶۲ برنامه برگزار می‌شود.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سرهنگ عبدالرضا حاجتی امروز در نشست خبری هفته بسیج دانش آموزی، با اشاره به آینده‌نگری امام خمینی (ره)، اظهارداشت: امام خمینی در زمان حیات خود ۲۲ قشر را بنا گذاشت و امروز این قشرها به طوفان سهمگینی برای دشمن تبدیل شدند.

وی افزود: یکی از این اقشار بسیج دانش‌آموزی است که با حضور در مدار به سنگری مستحکم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب تبدیل‌شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان در ادامه به فعالیت دانش‌آموزان در سیل اخیر و کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده اشاره کرد و گفت: در سیل اخیر بسیج دانش‌آموزی در کنار دیگر دستگاه‌ها به‌منظور کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور پیداکرده و فعالانه خدمت‌رسانی کردند.

حاجتی به طرح هجرت دانش‌آموزی اشاره کرد و افزود: در این طرح که تابستان برگزار شد ۲۵ مدرسه نوسازی و رنگ‌آمیزی شدند.

وی با تقدیر از همکاری رسانه‌ها با مجموعه بسیج و سپاه خوزستان، عنوان کرد: اگر رسانه در کنار ما نباشد دشمن فضا را مسموم می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان بابیان اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی از هفتم تا سیزدهم آبان ماه برگزار می‌شود، بیان داشت: در سطح استان هشت برنامه استانی، در شهرستان‌ها ۷۵۴ برنامه و در سطح حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی ۴۸ هزار و ۸۶۲ برنامه برگزار می‌شود.

حاجتی تصریح کرد: در مدت هفته بسیج دانش‌آموزی همه امکانات بسیج و سپاه در روستاها و مناطق محروم در اختیار بسیج دانش‌آموزی قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین زنگ ایثار در مدرسه شاهد رضوان اهواز با حضور فرماندهان سپاه برگزار که یادآور بیش از ۳۶ هزار دانش‌آموز و ۴ هزار معلم شهیداست، برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان تصریح کرد: امسال ۱۳ آبان به خاطر سیاست‌های احمقانه آمریکایی‌ها پرشورتر برگزار می‌شود.

حاجتی افزود: شعار امسال بسیج دانش‌آموزی کشور، دانش‌آموزان انقلابی، مدرسه انقلابی است. اگر خوب برنامه‌ریزی کنیم دانش‌آموزانی را در جامعه پرورش می‌دهیم که خلاف جریان منفی دشمنان رفتار کنند.

وی درباره اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی گفت: فتح المبین، شلمچه، هویزه و جهاد عشایر خوزستان محورهای اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی است که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰۰ هزار نفر در این اردوها شرکت کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان به دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ مقاومت و استکبارستیزی، فضاسازی در حوزه‌ها و مدارس، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و ائمه جمعه سراسر استان، برگزاری صبحگاه مشترک دانش‌آموزی، اعزام سخنران، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری برنامه‌های وزشی، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع مرگ بر آمریکا ازجمله اهم برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در خوزستان است.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.