کد خبر : 15260
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 - 8:18
-

بازگشایی مساجد استان خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود

بازگشایی مساجد استان خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: بازگشایی مساجد استان خوزستان در ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی نبی‌زاده در زمینه بازگشایی مساجد استان خوزستان اظهار داشت: مساجد استان خوزستان با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می‌شوند جلسات قرآنی نیز با رعایت فاصله اجتماعی یک و نیم الی ۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: بازگشایی مساجد استان خوزستان در ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی نبی‌زاده در زمینه بازگشایی مساجد استان خوزستان اظهار داشت: مساجد استان خوزستان با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می‌شوند جلسات قرآنی نیز با رعایت فاصله اجتماعی یک و نیم الی ۲ متر برگزار خواهند شد اما اقامه نماز جماعت به تصمیات آتی دولت بستگی دارد.

وی با اشاره برنامه‌های مختص ماه مبارک رمضان گفت: استفاده از ظرفیت امام محله و ائمه‌‌ مساجد جهت حضور فعال و پویش رزمایش مواسات مومنانه و سوق دادن ارزاق و نذوراتی که مومنین اهدا می‌کنند به سمت مناطق محروم استان و حمایت از تولیدات رسانه‌ای سخنرانی‌های مجازی موثر موسسات و تشکل‌های دینی از جمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.
‌مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: همچنین برنامه‌ریزی جهت پخش آنلاین برنامه‌های مبلغین و پخش آنلاین مداحی مداحان اهل‌بیت(ع) و شعرخوانی شاعران آئینی در مناسبت‌های موجود در ماه مبارک رمضان از جمله برنامه‌های این اداره‌کل است.

وی با اشاره به برنامه‌های مختص ماه مبارک رمضان امسال گفت: ایجاد کانال‌های معنوی همراه با مسابقه از جمله کانال و کانال عبادت خانگی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر عبادت در خانه و میان خانواده ایجاد شده و کانال بازی که مختص طلاب سرتا‌سر استان خوزستان است.

نبی زاده به جهش تولید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همچنین با توجه به حیاتی‌بودن مسئله جهش تولید که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارد تصمیم گرفته شد که در ایام ماه مبارک رمضان فعالیت‌های تولیدی به ویژه فعالیت‌های تولیدی که بر پایه دانش‌بنیاد است را در استان خوزستان رسانه‌ای و معرفی کنیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.