کد خبر : 7714
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آبان 1398 - 15:04
-

اطلاعیه | شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه تعطیل شد

اطلاعیه | شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه تعطیل شد

حدود ۵۰۰ کارگر بخش کشاورزی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه امروز چهارشنبه نیز با حضور مقابل فرمانداری شوش خواستار پرداخت سه ماه حقوق معوقه مرداد، شهریور و مهرماه شدند.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه تمام واحدهای این کارخانه به غیر از واحد حراست را بدلیل اعتصاب‌و تامین نشدن منابع مالی برای پرداخت حقوق کارگران تعطیل اعلام کرد.

 

شبکه خبری خوزستان | روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، امید اسدبیگی روز چهارشنبه در بخشنامه‌ای اعلام کرده است: با توجه به اعتصاب های کارگران این شرکت در مهرماه تاکنون و عدم تولید و اورهال کارخانه و در نتیجه تامین نشدن منابع مالی برای پرداخت حقوق کارگران و کارکنان، این کارخانه تعطیل اعلام می‌شود.

در این بخشنامه آمده است: تمام بخش‌های کارخانه به غیر از واحد حراست از امروز ۲۹ آبان ماه تا اتمام اعتصاب‌ها و شروع به کار پرسنل تعطیل است.

حدود ۵۰۰ کارگر بخش کشاورزی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه امروز چهارشنبه نیز با حضور مقابل فرمانداری شوش خواستار پرداخت سه ماه حقوق معوقه مرداد، شهریور و مهرماه شدند.

مجموع کارگران بخش کشاورزی شرکت نیشکر هفت‌تپه حدود یکهزار و ۲۰۰ نفر هستند.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه با ۲۴ هزار هکتار وسعت زمین‌های کشاورزی و کارخانه و حدود پنج هزار و ۵۰۰ نفر نیروی رسمی، پیمانی، قراردادی و پیمانکاری در ۱۵ کیلومتری شهر شوش در شمال استان خوزستان واقع است.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.