کد خبر : 15005
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 18:42
-

آغاز مجدد رسیدگی به پرونده‌های قضایی در دادگستری هندیجان

آغاز مجدد رسیدگی به پرونده‌های قضایی در دادگستری هندیجان

رئیس دادگستری شهرستان هندیجان خبرداد:     آغاز مجدد رسیدگی به پرونده‌های قضایی در دادگستری هندیجان رئیس دادگستری هندیجان گفت: به منظور جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا ادامه روند رسیدگی به پرونده‌های دادگستری شهرستان هندیجان از اردیبهشت ماه آغاز شد. سیدمحمودهاشمی امروز درگفتگو باخبرنگارما درهندیجان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برای

رئیس دادگستری شهرستان هندیجان خبرداد:

 

 

آغاز مجدد رسیدگی به پرونده‌های قضایی در دادگستری هندیجان
رئیس دادگستری هندیجان گفت: به منظور جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا ادامه روند رسیدگی به پرونده‌های دادگستری شهرستان هندیجان از اردیبهشت ماه آغاز شد.

سیدمحمودهاشمی امروز درگفتگو باخبرنگارما درهندیجان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برای رسیدگی به پرونده‌های معوق ناچار به انتقال اوقات تعیین شده به اردیبهشت ماه شدیم و امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته پرونده‌های باقیمانده در کوتاه‌ترین زمان مورد بررسی قرار گیرند.

وی افزود: اصحاب پرونده‌ها با استفاده از ظرفیت ابلاغ الکترونیک و سامانه های پیام کوتاه در جریان رسیدگی به پرونده خود قرار می گیرند.

رئیس دادگستری هندیجان ادامه داد: شهرستان هندیجان وضعیت نسبتا خوبی در زمان رسیدگی به پرونده ها دارد که باید با تلاش بیشتر و همت جهادی قضات در این زمینه نیز شاهد ارتقای عملکرد شهرستان باشیم.

هاشمی در پایان گفت: صرفه اقتصادی، افزایش سرعت رسیدگی به پرونده ها و حفظ شان و آبروی مردم مهمترین دستاورد ابلاغ الکترونیکی در سیستم دادگستری هندیجان است.

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.