بیش از ۱۴۰ هزار نوبت راس دام در هندیجان واکسینه شدند

در راستای مبارزه با بیماری دام از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار نوبت راس دام سبک و سنگین علیه بیماری ها واگیر و مشترک توسط پرسنل دامپزشکی واکسینه شدند.

کد خبر : 8127
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آذر 1398 - 18:26
بیش از ۱۴۰ هزار نوبت راس دام در هندیجان واکسینه شدند

شبکه خبری خوزستان | رئیس دامپزشکی شهرستان هندیجان خبر داد : واکسینه بیش از ۱۴۰ هزار نوبت راس دام در هندیجان

به گزارش شبکه خبری خوزستان دکتر مهران اکبری رئیس دامپزشکی در گفتگو با خبرنگار ما در شهرستان هندیجان اظهار داشت : در راستای مبارزه با بیماری دام از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار نوبت راس دام سبک و سنگین علیه بیماری ها واگیر و مشترک توسط پرسنل دامپزشکی واکسینه شدند.

وی افزود : در حال حاضر هیچگونه کانون بیماری خاصی در شهرستان هندیجان مشاهده نگردیده با توجه به شروع فصل پائیز و زمستان این اداره توانسته نسبت به تشکیل ستاد آنفولانزا فوق حاد پرندگان با حضور فرماندار و مسولان دستگاه مربوطه تشکیل شده بود که در این خصوص هماهنگی لازم بین دستگاها وجود دارد.

دکتر اکبری ادامه داد : در همین راستا از شهروندان هندیجانی و به ویژه اهالی روستاها درخواست می شود نسبت به رعایت نکات بهداشتی مانند خرید مرغ زنده از دستفروشان و دوره گردان به شدت خوداری نمایند و همچنین جهت خرید مرغ مورد نیاز خود را از واحدهای صنعتی تحت نظارت دامپزشکی خریداری کنند.

رئیس دامپزشکی هندیجان در پایان گفت : در خصوص آنفولانزا فوق حاد پرندگان ۲ جلسه توجیهی جهت دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی و بخش چم خلف عیسی و روسای شورای اسلامی روستاها برگزار تا جهت اطلاع رسانی به جمعیت روستاهای خود اقدام نمایند ، همچنین دامپزشکی نسبت به برگزاری کلاسهای آموزشی اقدام می نمایند.

خبرنگار/ناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.