کد خبر : 59116
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1403 - 21:49
-

اخبار شهرداری های خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

دعوت رییس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری اهواز جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

دعوت رییس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری اهواز جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس
روز جهانی قدس، میراث ماندگار و گران‌بهای امام راحل(ره)، روز اتحاد امت اسلام، روز شکست «معامله قرن» و روز تثبیت آرمان فلسطین است.
دعوت رییس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری اهواز برا حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

 

شبکه خبری خوزستان / رئیس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری اهواز با انتشار پیامی مردم را جهت حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس ، دعوت کرد.

 

متن پیام میثم حبیبی بدین شرح میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز قدرت اسلام است.» امام خمینی (ره)

 

روز قدس، روز مقاومت مستضعفان عالم علیه مستکبران است. روزی که با حضور همه مسلمانان جهان از چهره کریه صهیونیست کودک کش، آمریکای جنایتکار و هم پیمانان آنها پرده برداشته می‌شود و پوشالی بودن حمایت از حقوق بشر را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد. به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ مسئله فلسطین، مسئله اوّل دنیای اسلام است.

 

روز جهانی قدس، میراث ماندگار و گران بهای امام راحل(ره)، روز اتحاد امت اسلام، روز شکست «معامله قرن» و روز تثبیت آرمان فلسطین است.

 

از این رو، از همۀ همکاران و همشهریان گرانقدرم دعوت می‌شود تا همچون گذشته، همگام و همدل با مردم مظلوم فلسطین با شرکت پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بار دیگر کینه و انزجار خود را علیه رژیم اشغالگر قدس ابراز نمایند.

 

چرا که بی شک با وضعیت سیاسی جهان به ویژه غرب آسیا و توطئه‌های آمریکا و هم دستانش حضور در راهپیمایی روز قدس ضرورتی دینی و سیاسی است که وحدت مسلمانان را نشان خواهد داد.

 

همچنین اقدام ذلیلانه و زبونانه رژیم شرور و جنایتکار صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه در روز شهادت امیرالمؤمنین حیدر کرار علیه السلام که به شهادت مستشاران سرافراز کشورمان انجامید، بیش از آن که برای این رژیم رو به سقوط، امتیاز بخش باشد، مایه ننگ و رسوایی این مفسدان است.

 

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام رژیم صهیونیستی، همچون سالیان گذشته دوشادوش مردم همیشه در صحنه خوزستان بالاخص همکاران گرانقدرم در سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری اهواز در صف های منسجم راهپیمایی، افتخار همراهی مردم شریف و خداجوی اهوازی را دارد.
باشد تا در راه تحقق نابودی، ضعف و زبونی دشمنان و آزادی اولین قبله مسلمانان گام برداریم که همانا آزادی قدس تیر خلاص بر پیکره دشمنان اسلام است.

 

میثم حبیبی
رئیس سازمان مدیریت آرامستانهای اهواز

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.