کد خبر : 8391
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آذر 1398 - 8:00
-

بدهی ۸۰ میلیارد تومانی به مراکز غیر دولتی خوزستان پرداخت شد

بدهی ۸۰ میلیارد تومانی به مراکز غیر دولتی خوزستان پرداخت شد

بدهی ۸۰ میلیارد تومانی به مراکز غیر دولتی خوزستان پرداخت شد مدیرکل بیمه سلامت خوزستان، از آخرین وضعیت پرداخت مطالبات بخش دولتی و خصوصی درمان خبرداد و گفت: در شش ماهه اول سال ۹۸ بیش از ۸۰ میلیارد تومان به مراکز درمانی غیر دولتی پرداخت شد. علی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز،

بدهی ۸۰ میلیارد تومانی به مراکز غیر دولتی خوزستان پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان، از آخرین وضعیت پرداخت مطالبات بخش دولتی و خصوصی درمان خبرداد و گفت: در شش ماهه اول سال ۹۸ بیش از ۸۰ میلیارد تومان به مراکز درمانی غیر دولتی پرداخت شد.
علی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به پرداخت بدهی های بیمه سلامت به مراکز درمانی خوزستان، اظهار داشت: در سال جاری باوجود محدودیت‌های بودجه‌ای، تلاش می کنیم تا در پرداخت بدهی ها نظم مشخصی داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت پرداختی های بیمه سلامت به مراکز درمانی، افزود: بیمه سلامت توجه ویژه ای به پرداخت های منظم به مراکز درمانی داشته و اعتقاد داریم این پرداخت ها، نقش تعیین کننده ای در افزایش خدمات درمانی برای بیمه شدگان دارد.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان ادامه داد: بیمه سلامت تضمین کننده امنیت خاطر افراد در برابر بیماری و عوامل تهدیدکننده سلامت است بنابراین نباید خدشه ای در مسائل مالی آن وجود داشته باشد.

خسروی یادآور شد: پرداخت علی الحساب بدهی به خدمات سطح یک روستایی تا پایان مردادماه ۹۸ به مبلغ ۲ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال و مرحله دوم(پرداخت اول) به مبلغ ۷۲ میلیارد و ۶۱ میلیون ریال به دانشگاه ها و دانشکده های خوزستان انجام شده و انتظار می رود مراکز ارائه خدمات بر کیفیت کار خود تمرکز بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه، با بیان اینکه به دانشگاه جندی شاپور اهواز بالغ بر ۳۷ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال پرداخت شده است، گفت: همچنین بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۱۹۱ میلیون ریال به دانشگاه دزفول، بیش از ۹ میلیارد و ۵۲۱ میلیون ریال به دانشکده آبادان، ۳ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال به دانشکده بهبهان و بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال به دانشکده علوم پزشکی شوشتر پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در باره پرداخت بدهی به مراکز غیر از دولتی دانشگاهی تا پایان مردادماه ۹۸، عنوان کرد: بیش از ۸۰ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال به مراکز درمانی شامل آزمایشگاه، فیزیوتراپی، تصویربرداری، درمانگاهی، پزشکان، مراکز جراحی محدود و بیمارستانی پرداخت شد.

خسروی در تشریح جزییات پرداختی ها، گفت: بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال به مراکز آزمایشگاهی و بیش از یک میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال به بخش فیزیوتراپی پرداخت شده است.

وی افزود: بالغ بر ۹ میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال به بخش تصویربرداری، سه میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال درمانگاه ها، ۹ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال پزشکان، ۳ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال به مراکز جراحی محدود و ۴۰ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال به بیمارستان ها پرداخت شده است.

انتهای پیام/۳۴۴/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.