کد خبر : 11532
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 0:14
-

وحدت و انسجام اقوام ایرانی رمزپیروزی است

وحدت و انسجام اقوام ایرانی رمزپیروزی است

وحدت، انسجام و همدلی اقوام ایرانی رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است. به گزارش شبکه خبری خوزستان آقای علی عبیاوی رییس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان دشت آزادگان گفتند:وحدت، انسجام و همدلی اقوام و طوایف ایرانی امری مهم و ضروری است و نباید اجازه دهیم دشمنان و معاندان از هر فرصتی در راستای

وحدت، انسجام و همدلی اقوام ایرانی رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان آقای علی عبیاوی رییس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان دشت آزادگان گفتند:وحدت، انسجام و همدلی اقوام و طوایف ایرانی امری مهم و ضروری است و نباید اجازه دهیم دشمنان و معاندان از هر فرصتی در راستای شکستن وحدت امت استفاده کنند.

ایشان با اظهار تاسف از تهیه کننده برنامه عصر خانواده شبکه دوم گفتند:در ایام مبارک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اقدام تهیه کننده برنامه عصر خانواده شبکه دو صدا و سیما در ممانعت از شرکت هنرمند ملی و محبوب کشور آقای باسم حمادی در پخش زنده ۲۱ بهمن ماه برنامه عصرخانواده شبکه دو با لباس محلی ثبت ملی شده مردم غیور عرب خوزستان بدون تردید امری منکر و غیرقابل قبول است که سبب رنجش خاطر و ناراحتی همه آحاد ملت ایران شده است.

همدلی و وجود اقوام مسئله مهمی است که باید در کشور حفظ شود مسئولین در مورد این مسئله باید بصورت جدی ورود و رسیدگی کرده و اقدامات لازم را انجام دهند و اشخاص خاطی این امر در صدا و سیما باید متوجه اشتباهاتشان شوند و در وهله اول به اشتباه خود اعتراف و در برابر مردم عرب خوزستان و ملت باعظمت ایران عذرخواهی کنند.
باید مسئولان صدا و سیما در کنار اعتراف و عذرخواهی در برنامه‌های بعدی به این مسئله توجه داشته باشد تا دیگر لغزشی در این زمینه انجام نشده و چنین مواردی تکرار نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.