کد خبر : 1416
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1398 - 10:24
-

فعالین کارگری مطالبه گر و حق طلب مسجدسلیمانی در راهروهای دستگاه قضایی / احضار مجدد ۴ فعال کارگری به دادگاه شهرستان

فعالین کارگری مطالبه گر و حق طلب مسجدسلیمانی در راهروهای دستگاه قضایی / احضار مجدد ۴ فعال کارگری به دادگاه شهرستان

بر اساس احضاریه جدید دادگستری شهرستان مسجدسلیمان و در آستانه هفته جهانی محیط زیست آقایان مهندس فرشاد خدادادیان _ خرم آقابیگی _ پیمان سلیمانی و امین حاتمی می بایست در تاریخ ۲۹ خرداد ماه۹۸ در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری حضور یابند . این ۴ فعال کارگری پس از اعتراضات و اعتصاب کارگران در سالهای ۹۴

بر اساس احضاریه جدید دادگستری شهرستان مسجدسلیمان و در آستانه هفته جهانی محیط زیست آقایان مهندس فرشاد خدادادیان _ خرم آقابیگی _ پیمان سلیمانی و امین حاتمی می بایست در تاریخ ۲۹ خرداد ماه۹۸ در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری حضور یابند .

این ۴ فعال کارگری پس از اعتراضات و اعتصاب کارگران در سالهای ۹۴ و ۹۵ ، به اتهام تشویش اذهان عمومی ، نشر اکاذیب اخلال در نظم و امنیت و آسایش عمومی _ تشکیل گروه مجازی و….‌‌.‌ برای نخستین بار در تاریخ ۱۹ فروردین سال ۹۶ در پی شکایت مدیر عامل (شرکت سیمان کارون) به دادسرای انقلاب احضار شدند که پس از رسیدگی و بررسی مستندات در تاریخ ۲۳ خرداد ۹۶ حکم برائت و قرار منع تعقیب صادر گردید.

صدور این حکم بر خلاف میل افرادی بود که نمی خواستند جو متشنج کارگری و جامعه ملتهب آن روزها آرام گیرد از این رو نسبت به این رای بارها اعتراض نمودند و باعث گردید همچنان این ۴ عضو مجموعه کارگری مطالبه گر و حق طلب در سالهای ۱۳۹۶ ( ۵ بار)_ ۱۳۹۷ ( ۴بار)_ و در سال ۹۸ تا اینک ۳ نوبت به دادگستری احضار گردند.

هیات تحریریه سایت شبکه خبری مسجدسلیمان برای مطالبه گران جوان و حق طلب آرزوی پیروزی در همه عرصه ها بویژه میدان عدالت خواهی را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.