کد خبر : 15118
تاریخ انتشار : جمعه 5 اردیبهشت 1399 - 23:05
-

ششمین مرحله ضدعفونی و گندزدایی اندیمشک توسط بسیج اجرا شد

ششمین مرحله ضدعفونی و گندزدایی اندیمشک توسط بسیج اجرا شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در ششمین مرحله از رزمایش پدافند زیستی در شهرستان اندیمشک، گفت: سپاه در هر عرصه‌ای ورود کند موفقیت‌های چشمگیری خواهد داشت . سرهنگ پاسدار احسان کریم پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه ششمین مرحله از رزمایش گندزدایی در شهرستان اندیمشک در حال اجراست، اظهارداشت: این برنامه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در ششمین مرحله از رزمایش پدافند زیستی در شهرستان اندیمشک، گفت: سپاه در هر عرصه‌ای ورود کند موفقیت‌های چشمگیری خواهد داشت .

سرهنگ پاسدار احسان کریم پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه ششمین مرحله از رزمایش گندزدایی در شهرستان اندیمشک در حال اجراست، اظهارداشت: این برنامه در منطقه کوی ولایت بمنظور مقابله با بیماری منحوس کرونا اجرا می‌شود و پیش از این در شهرهای بیدروبه، آزادی و چمگلک عملیات ضدعفونی و گندزدایی توسط نیروهای بسیج صورت گرفته است.

سرهنگ پاسدار احسان کریم پور، افزود: در اجرای رزمایش‌های پدافند زیستی کارهای خوبی صورت گرفته و علاوه بر اندیمشک در شهرهای اقماری هم گروه‌های بسیجی گردان‌های بیت المقدس و امام حسین(ع) حضور خوبی داشته‌اند.

وی افزود: پیام مسرت بخش و اظهار رضایت مقام معظم رهبری در رضایت از سپاه پاسداران باعث خوشحالی و شور در جمع پاسداران، بسیجیان و سربازان شد و ما هم در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری رزمایش کمک مومنانه را با حضور پرشور همه آحاد مردم برگزار کردیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، گفت: با وحدت مثال زدنی مردم و مسئولین میتوانیم کارهای خوبی انجام دهیم و براحتی در مقابل مشکلات ایستادگی کنیم.

وی افزود: فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از گسترش ویروس با آموزش شهروندی و تشکیل ستاد مقابله با کرونا در شهرستان و روستاها از مهم‌ترین کارهایی بوده که به همت بسیجیان در شهرستان اندیمشک انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، با اشاره به مشارکت مردم در طرح مقابله با کرونا اعلام کرد: تعدادی از کشاورزان، تراکتورهای خود را برای ضدعفونی کردن محیط به‌طور رایگان در اختیار سپاه و بسیج گذاشتند.

وی در ادامه افزود: در رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به مشاغل آسیب‌دیده بر اثر کرونا هم بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی در اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه به خانواده‌های دارای شرایط توزیع شده است.

حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری، امام جمعه شهرستان اندیمشک گفت: سپاه مولود انقلاب است و اصالت آن انقلابی است و هرکجا ورود کرده مایه برکت بوده است.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری، افزود: ما همیشه سپاه را در کنار مردم دیده‌ایم و هر جا بحرانی دیده‌ایم اولین کسانی که حضور پیدا می‌کردند، عزیزان سپاه بودند.

وی افزود: در بحث سیل اولین نهادی که حضور پیدا کرد سپاه بود، در واقعه ویروس منحوس کرونا بازهم سپاه عزیز سریعا ورود کرد و برای آن آرزوی موفقیت داریم و همین مدال برای عزیزان پاسدار کافیست که امام انقلاب فرمود: “من از سپاه راضی هستم” و رضایت نائب امام زمان از سپاه، مدال افتخاری برای آنها است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.