کد خبر : 24617
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 16:05
-

دیدار و گفتگوی دکتر علیرضا ورناصری با مدیرعامل پست بانک کشور

دیدار و گفتگوی دکتر علیرضا ورناصری با مدیرعامل پست بانک کشور

دیدار و گفتگوی دکتر علیرضا ورناصری با مدیرعامل پست بانک کشور   دکتر علیرضا ورناصری در خصوص لزوم حل مشکلات عدیده حوزه انتخابیه در امور پست بانک، با مهندس شیری مدیرعامل پست بانک های کشور دیدار و گفتگو کرد.   به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی نماینده و

دیدار و گفتگوی دکتر علیرضا ورناصری با مدیرعامل پست بانک کشور

 

دکتر علیرضا ورناصری در خصوص لزوم حل مشکلات عدیده حوزه انتخابیه در امور پست بانک، با مهندس شیری مدیرعامل پست بانک های کشور دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی نماینده و خدمتگزار مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا: دکتر علیرضا ورناصری یازدهمین نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی روز… مورخ… طی جلسه ای با مهندس شیری مدیرعامل پست بانک های کشور، در خصوص مشکلات عدیده‌ای هر چهار شهرستان در امور پست بانک ها دیدار و گفتگو کرد.

 

بر اساس این گزارش علیرضا ورناصری در این جلسه با اشاره به برخی مشکلاتی که در دفاتر پست شهرستانها وجود دارد گفت: قطعاً با هم اندیشی و ارتباطات کاری بیشتر، بسیاری از این مشکلات که با میزان آسایش و رفاه مردم مرتبط است، قابل مرتفع شدن است و ما بعنوان خدمتگزار این مردم از هیچ کوششی نباید دریغ کنیم.

 

دکتر ورناصری ضمن اشاره وسعت جغرافیای و کثرت جمعیتی حوزه انتخابیه بر لزوم ایجاد دفاترICT روستایی در نقاط دور دست و محرومتر تاکید کرد و افزود: این امر فرصت بسیار مناسبی برای توسعه دولت الکترونیک و کاهش هزینه های مردم در زمینه دریافت خدمات مختلف است و نباید بسان فرصت های از دست رفته ادوار پیشین، مردمان با اصالت و نجابت حوزه انتخابیه را در محرومیت به حال خود رها کنیم.

 

در پایان این گزارش مقرر شد بزودی مدیرعامل محترم پست بانک در حوزه انتخابیه حضور یافته و برای مشکلات حوزه مسئولیت چاره اندیشی نماید و در راستای حل مشکلات تلاش نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.