موافقت استاندار خوزستان با تأمین ‌‌آب ۲۰۰هکتار از گلخانه‌های شهر منصوریه بهبهان از سد مارون

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: آب مورد نیاز ۲۰۰هکتار از گلخانه‌های شهر منصوریه بهبهان با موافقت استاندار از سد مارون تأمین می‌شود. جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات شهرستان بهبهان در حوزه آب، کشاورزی و نفت صبح امروز با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و محمدطلا مظلومی نماینده بهبهان و

کد خبر : 17128
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1399 - 8:40
موافقت استاندار خوزستان با تأمین ‌‌آب ۲۰۰هکتار از گلخانه‌های شهر منصوریه بهبهان از سد مارون

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: آب مورد نیاز ۲۰۰هکتار از گلخانه‌های شهر منصوریه بهبهان با موافقت استاندار از سد مارون تأمین می‌شود.

جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات شهرستان بهبهان در حوزه آب، کشاورزی و نفت صبح امروز با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و محمدطلا مظلومی نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری درمجلس شورای اسلامی با انتقاد از مشکلات به‌وجودآمده در بهبهان اظهار داشت: وجود چنین مشکلاتی در بهبهان باعث ایجاد نارضایتی مردم شده که با رفع این مسایل می‌توان شاهد رونق شهر و بهبود وضعیت معیشتی مردم بود.

جست‌وجوی بی‌نتیجه برای یافتن ۲ خدمه مفقودی شناور بهبهان

گلایه هرروزه مردم بهبهان از پروژه‌های طولانی آبفا؛ وعده ۱۸۰روزه عملی می‌شود؟

مردم برخی روستاهای بهبهان غرق در بی‌آبی

مظلومی در ادامه گفت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری باید با عزم و تلاش جهادی شرایط رشد و ارتقای تولید را در شهرستان فراهم کنیم.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از مشکلات زمین‌های کشاورزی منطقه بنه باشت برطرف شده گفت: با وجود مشکلات در حوزه سد مارون، با موافقت استاندار خوزستان خروجی آب برای تأمین کشاورزی افزایش یافته و با طرح تأمین آب ۲۰۰ هکتار طرح گلخانه در شهر منصوریه موافقت شد.

وی ‌با اشاره به همکاری مناطق نفت‌خیز در توسعه بهبهان عنوان کرد: طرح نیمه‌کاره آبرسانی کشاورزی واقع در منطقه قلعه مدرسه که می‌تواند ۶۵۰ هکتار زمین را زیرپوشش قرار دهد به‌زودی توسط سازمان آب و برق استان مجدداً شروع به کار می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.