انجام رایگان واکسیناسیون سراسری دام های سبک و سنگین در خوزستان

 

کد خبر : 57153
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 10:44
انجام رایگان واکسیناسیون سراسری دام های سبک و سنگین در خوزستان

 

انجام رایگان واکسیناسیون سراسری دام های سبک و سنگین در خوزستان

 

معاون سلامت دامپزشکی خوزستان گفت: واکسیناسیون جمعیت دامی استان علیه بیماری‌های بروسلوز، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، آبله، لمپی اسکین، تب برفکی و هاری بصورت رایگان انجام می شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، بهمن جوشن معاون سلامت دامپزشکی استان در تشریح این خبر گفت: انجام فازهای مختلف واکسیناسیون سراسری جمعیت دامی در استان کاملا رایگان بوده و از دامدار هیج گونه وجهی دریافت نخواهد شد.

وی افزود: اجرای فازهای مختلف واکسیناسیون با مشارکت اکیپ های دولتی دامپزشکی و همچنین اکیپ های بخش غیر دولتی که بصورت خرید خدمات بکارگیری می شوند با بهره گیری از نیروهای کارآمد و متخصص بصورت کاملا انجام می پذیرد.

جوشن اظهار داشت: همزمان با اجرای فازهای مختلف واکسیناسیون در جمعیت دامی استان تیم‌های ویژه ای از دامپزشکی استان نظارت میدانی بر این طرح‌ها را به صورت کاملا سرزده انجام می دهند.

وی با اشاره به وجود بیش از ۴ میلیون راس دام سبک و بالغ بر ۳۰۰ هزار راس دام سنگین در استان اظهار داشت: با انجام فازهای مختلف واکسیناسیون در جمعیت دامی استان در طول سال توسط اداره کل دامپزشکی استان توانسته ایم ضمن حفظ سرمایه های دامی استان نقش کلیدی در تامین امنیت غذایی و سلامت جامعه را ایجاد کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.