مصاحبه حضوری فرهنگیان متقاضی پست مدیریت مدارس شهرستان امیدیه آغاز شد

مصاحبه حضوری فرهنگیان متقاضی پست مدیریت مدارس شهرستان امیدیه آغاز شد آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان امیدیه با حضور ۲۱ متقاضی مرد و زن در محل دبیرستان شهدای نفت دخترانه دوره دوم برگزار شد. مدیریت آموزش و پرورش شهرستان امیدیه، احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه گفت: امسال ۲۱ نفر از

کد خبر : 17368
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1399 - 21:10
مصاحبه حضوری فرهنگیان متقاضی پست مدیریت مدارس شهرستان امیدیه آغاز شد

مصاحبه حضوری فرهنگیان متقاضی پست مدیریت مدارس شهرستان امیدیه آغاز شد

آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان امیدیه با حضور ۲۱ متقاضی مرد و زن در محل دبیرستان شهدای نفت دخترانه دوره دوم برگزار شد.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان امیدیه، احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه گفت: امسال ۲۱ نفر از متقاضیان پست مدیریت که موفق شدند آزمون الکترونیکی انتخاب و انتصاب را با موفقیت پشت سر بگذرانند دعوت به مصاحبه شدند و با حضور کارشناسان اداره آموزش و پرورش منطقه مصاحبه خواهند شد تا داشته های علمی خود را در خصوص مدیریت مدرسه و فرایندهای حاکم بر آن مورد آزمون قرار دهند.

مدیرآموزش وپرورش امیدیه تصریح کرد: مرحله ی مصاحبه در دو شیفت صبح وعصرآغاز و تا پایان همان روز ادامه خواهد داشت و سپس اسامی منتخبین به کمیته انتصابات معرفی خواهند شد.

این مقام مسئول افزود:  مصاحبه پیرامون چهار محور مدیریت و برنامه ریزی، ویژگی های شخصیتی و روان شناختی، آئین نامه اجرایی مدارس و امور مالی و حسابداری است و امیدواریم نتیجه این تلاش‌ها منجر به شناسایی و انتخاب افراد شایسته و تأثیرگذار در حوزه تعلیم و تربیت گردد و به حرکت در مسیر تحقق نظام مدرسه محوری و اصل شایستگی در فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برسیم.

گفتنی است؛ مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان نهایی آزمون مدیران مدارس با مجموع ۲۱ شرکت کننده همکار مرد و زن در مدت زمان ۱ساعت و ۳۰ دقیقه برای هر همکار فرهنگی انجام می شود.

در ادامه علیرضا قنواتی دبیر کمیته انتخاب وانتصاب مدیران بامجموع قبولی های پارسال و به همراه قبولی نهایی امسال مجموع افراد متقاضی سال گذشته وجاری
جهت به کارگیری و پذیرش در پست مدیریت مدارس حداکثر تا سه سال آینده جهت پست مدیریت مدارس استفاده نماییم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.