کد خبر : 27638
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 13:47
-

دستگیری ۳ خرده فروش مواد مخدر در مسجدسلیمان

دستگیری ۳ خرده فروش مواد مخدر در مسجدسلیمان

  سرهنگ” علی حسینی” با اعلام این خبر افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان مسجدسلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران کلانتری ۱۲ پس از هماهنگی

 

سرهنگ” علی حسینی” با اعلام این خبر افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان مسجدسلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران کلانتری ۱۲ پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات ضربتی ۳ خرده فروش را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان تصریح کرد: ماموران در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان مقدار یک کیلوگرم انواع مخدر کشف کردند.

سرهنگ حسینی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی و با قاطعیت با قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت و آرامش مردم برخورد خواهد کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.