کد خبر : 25491
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 8:16
-

خدمات پزشکی قانونی امیدیه ارتقا می یابد

خدمات پزشکی قانونی امیدیه ارتقا می یابد

فرماندارشهرستان امیدیه: خدمات پزشکی قانونی امیدیه ارتقا می یابد دز نشست مشکلات و کاستی‌های پزشکی قانونی امیدیه با حضور دکتر سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان و دکتر حسینی مدیرکل پزشکی قانونی استان خوزستان بررسی شد. به گزارش خبرنگارماازشهرستان امیدیه سیدمهران رفیعی فرماندار اظهار داشت: خدمات پزشکی قانونی امیدیه با حمایت های اداره کل مربوطه و

فرماندارشهرستان امیدیه: خدمات پزشکی قانونی امیدیه ارتقا می یابد

دز نشست مشکلات و کاستی‌های پزشکی قانونی امیدیه با حضور دکتر سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان و دکتر حسینی مدیرکل پزشکی قانونی استان خوزستان بررسی شد.

به گزارش خبرنگارماازشهرستان امیدیه سیدمهران رفیعی فرماندار اظهار داشت: خدمات پزشکی قانونی امیدیه با حمایت های اداره کل مربوطه و کمک های شهرستانی به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم ارتقا می یابد.

وی افزود: از اداره کل پزشکی قانونی خواستاریم تا حد توان به مشکلات رسیدگی کند و شرایط و جمعیت این منطقه را در تخصیص امکانات مدنظر قرار دهد.

فرماندارامیدیه ادامه داد: ما نیز در شهرستان آنچه در توان داریم حمایت و کمک خواهم کرد تا خدمات این اداره گسترش و ارتقا یابد.

نماینده عالی دولت درامیدیه نیز پیرامون مشکلات و کاستی های پزشکی قانونی این شهرستان مواردی پزشکی قانونی امیدیه در ساختمانی اجاره ای می باشد و این خود بار مالی زیادی را بر می گرفت لذا طی دیدار و گفتگو با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با حضور دکتر حسینی مدیر کل پزشکی قانونی استان و طرح موضوع مهندس دهانزاده مدیر عامل نسبت به واگذاری ساختمان و روتین کامل آن به اداره پزشکی قانونی امیدیه دستورات لازم را صادر کرد.

رفیعی افزود: خدماتی که پزشکی قانونی ارائه می دهد با موضوع رضایتمندی عمومی ارتباط تنگاتنگ داشته و اگر کوچکترین خللی در ارائه خدمات این ارگان بوجود بیاید، نارضایتی مردم بصورت آنی نمایان می شد

فرماندار امیدیه درپایان گفت: هدف از واگذاری ساختمان به اداره پزشکی قانونی کم کردن تشریفات اداری و حل مشکلات مردم بوده و اگر خدا کمک بکند در سایر زمینه ها بتوانیم خدمات مطلوبتری به مردم ارائه نمائیم

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.