کد خبر : 26948
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1400 - 21:48
-

سفر دکتر علیرضا ورناصری به هفتکل + تصاویر

سفر دکتر علیرضا ورناصری به هفتکل + تصاویر

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، لالی هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی؛ دکترعلیرضا ورناصری در سفر به شهرستان هفتکل جهت بررسی و پیگیری مشکلات با مردم دیدار و گفتگو نمود. نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیران شهرستان با مردم شریف روستاهای

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، لالی هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی؛ دکترعلیرضا ورناصری در سفر به شهرستان هفتکل جهت بررسی و پیگیری مشکلات با مردم دیدار و گفتگو نمود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیران شهرستان با مردم شریف روستاهای کندک یک، دو، سه، دره بید، سالمیه، امام صفی و بخش مرکزی رغیوه در مسجد جامع دیدار و گفتگو کرد.

علاوه بر ملاقات های مردمی ، نشست و جمع بندی در خصوص مشکلات و مطالبات مردم و منطقه از دیگر برنامه های سفر دکتر ورناصری به هفتکل بود.

در ادامه دکترعلیرضا ورناصری و مسئولین شهرستان با حضور در کنار شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره همه شهدا بخصوص شهدای گمنام را گرامی داشتند.

دکتر ورناصری در حاشیه این سفر اذعان داشت: جلساتی جهت رفع مشکلات شهرستان هفتکل برگزار گردید و امیدواریم خروجی این جلسات باعث از بین رفتن مشکلات مردم عزیز این شهرستان شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.