اخبار هندیجان

ناصر حکیمی

با پیگیری فرماندار هندیجان رهاسازی آب از سد چمشیر انجام شد

طبق هماهنگی های صورت گرفته شده با شهرستان های بهبهان و امیدیه ، از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه به مدت ۷۲ ساعت ، انهار زیدون ، امیدیه ، کانال شهید رجایی ، R1 و R2 بسته شدند .
کد خبر : 49424
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 22:01
با پیگیری فرماندار هندیجان رهاسازی آب از سد چمشیر انجام شد

 

شبکه خبری خوزستان / با پیگیری فرماندار هندیجان رهاسازی آب از سد چمشیر برای هندیجان انجام شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما ، حسین بحرکانی فرماندار هندیجان خوشبختانه پس از پیگیری های متعدد ، از صبح روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه ، رهاسازی آب از سد چمشیر بمنظور تامین آب شرب و کشاورزی مردم شریف شهرستان هندیجان آغاز شد .

 

فرماندار هندیجان گفت : این رهاسازی به مدت ۷۲ ساعت با دبی خروجی ۴۵ متر مکعب بر ثانیه به منظور مصرف شرب ، کشاورزی و بهبود کیفیت آب رودخانه زهره هندیجان  آغاز شد .

 

وی افزود : طبق هماهنگی های صورت گرفته شده با شهرستان های بهبهان و امیدیه ، از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه به مدت ۷۲ ساعت ، انهار زیدون ، امیدیه ، کانال شهید رجایی ، R1 و R2 بسته شدند .

 

نماینده عالی دولت در شهرستان هندیجان در پایان گفت : رعایت حقابه شهرستان هندیجان و توزیع عادلانه آن توسط شهرستان های بهبهان و امیدیه ضروری بوده و انتظار می رود مسئولین امر همکاری لازم را در این خصوص انجام و نسبت به کنترل و انسداد انهار و کانال های عظیمی که در حوزه های استحفاظی این دو شهرستان و مسیرهای بالادست وجود دارد همکاری و اقدام لازم را به عمل آورند.

 

 

خبرنگار ناصر حکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.