کد خبر : 20103
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1399 - 8:47
-

امنیت صنایع پتروشیمی بندرماهشهر در گرو اشتغال جوانان بومی است

امنیت صنایع پتروشیمی بندرماهشهر در گرو اشتغال جوانان بومی است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر باید تلاش کنند به سمتی بروند که زمینه اشتغال جوانان جویای کار را فراهم کنند؛ این صنایع نیاز به امنیت دارند و این امنیت در گرو اشتغال جوانان منطقه است. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی صبح امروز در

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر باید تلاش کنند به سمتی بروند که زمینه اشتغال جوانان جویای کار را فراهم کنند؛ این صنایع نیاز به امنیت دارند و این امنیت در گرو اشتغال جوانان منطقه است.
به گزارش شبکه خبری خوزستان ، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی صبح امروز در آئین نمادین زنگ بازگشایی مدارس خوزستان که در مدرسه امام هادی(ع) شهرک طالقانی شهرستان بندرماهشهر برگزار شد؛ اظهار داشت: آموزش و پرورش گلوگاه فرهنگ‌سازی است و اگر دانش آموزان در جامعه موفق باشند و یا نباشند مقصر آموزش و پرورش است.

وی افزود: چند نکته در آغاز سال تحصیلی عرض کنم؛ با توجه به بیانات مقام معظم رهبری ما باید به سمت برقراری عدالت آموزشی برویم، استان خوزستان استانی ثروتمند است و زیبنده نیست که دانش آموزی در شهرک‌های محروم طالقانی و شهر چمران به دلیل نبود عدالت آموزشی از تحصیل باز بماند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به تبعیض موجود در مدارس غیر انتفاعی گفت: آموزش و پرورش استان خوزستان باید با برنامه ریزی کارگروهی را برای برقراری عدالت آموزشی در هر شهرستان راه اندازی کند؛ نماینده دفاتر امام جمعه و ولی فقیه به عنوان پیگیر و ناظر بر این کارگروه در کنار مسئولان دولتی آموزش و پرورش حضور خواهند داشت.

وی گفت: نکته دوم این است که امسال به دلیل نیاز به زیر ساخت الکترونیکی و تجهیزات آن خیلی از دانش آموزان قادر نیستند این تجهیزات را تامین کرده و از تحصیل باز مانده‌اند؛ درصد دیگری از دانش آموزان نیز به دلیل مسائل خانوادگی اصلا ثبت نام نکرده‌اند و ما باید تلاش کنیم زمینه را برای فراگیری آموزش فراهم کنیم.

امام جمعه اهواز بیان کرد: البته خروجی ما نباید به اینگونه باشد که جوانان ما با هر مدرکی بیکار باشند؛ لازمه این امر این است که دانش آموزان در مدارس مهارت یاد بگیرند تا پس از پایان تحصیل زمینه اشتغال آن‌ها فراهم باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر نیز باید تلاش کنند که سمتی بروند که زمینه اشتغال جوانان جویای کار را فراهم کنند، این صنایع نیاز به امنیت دارند و این امنیت در گرو اشتغال جوانان منطقه است که باید صنایع پتروشیمی آن را فراهم کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.