کد خبر : 24969
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 5:01
-

۱۱۰گروه جهادی در کوی شهید سلیمانی اهواز در حال خدمت به محرومان هستند

۱۱۰گروه جهادی در کوی شهید سلیمانی اهواز در حال خدمت به محرومان هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: طرح جهادی بازسازی مناطق شهید سلیمانی اهواز با حضور ۱۱۰گروه جهادی تداوم دارد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی در حاشیه بازدید از منطقه منبع آب اهواز اظهار داشت: مرحله نخست تعمیر، بازسازی و کمک مومنانه در کوی شهید سلیمانی اهواز در طرح موسوم

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: طرح جهادی بازسازی مناطق شهید سلیمانی اهواز با حضور ۱۱۰گروه جهادی تداوم دارد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی در حاشیه بازدید از منطقه منبع آب اهواز اظهار داشت: مرحله نخست تعمیر، بازسازی و کمک مومنانه در کوی شهید سلیمانی اهواز در طرح موسوم به نبی اکرم(ص)، از ۱۳ آبان امسال آغاز و ۲۰ دی به پایان رسید.

وی افزود: هدف گذاری این عملیات برای ۴۰۰ پروژه عمرانی است که بخشی از این پروژه‌ها در مرحله نخست انجام و خدمات جهادی همچنان ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: جامعه هدف و اولویت این خدمات زنان بی‌سرپرست، بد سرپرست، کارگران نیازمند و کارگران فصلی بود که برای اجرای آن تمامی اقشار و معاونت‌های سپاه، بسیج طلاب، بسیج ادارات و بسیج دانش‌آموزی پای کار آمدند.

وی افزود: در این عملیات ۱۱۰ گروه به تعداد ۸۱۸ نفر از گروه‌های جهادی و بسیجی در این منطقه خدمت رسانی می‌کنند و روز جمعه ۱۹ دی نیز یک گروه فوق تخصص پزشکی برای ویزیت بیماران به منطقه اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار حاجتی گفت: از ۱۱۰ منزل در کوی شهید سلیمانی، حصیرآباد و کوی آل صافی اهواز ، کار ساخت، تعمیر و بازسازی ۲۵ منزل به پایان رسیده که در این مسیر استانداری، شهرداری، شرکت نفت و مسکن و شهرسازی خدمات شایسته‌ای ارایه دادند.

وی بیان کرد: از ابتدای کار تعمیر و بازسازی ۱۵۰ منزل تعهد شده بود اما امروز این آمار از ۱۹۵ منزل گذشته و امید است بتوانیم در مراحل دیگر با شتاب بیشتری پروژه‌های عمرانی و خدماتی خود را به مناطق محروم و کم برخوردار ارایه دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: تعمیر ۱۶۰ واحد مسکونی فرسوده با متوسط ۱۵ عملیات، برش تپه خطرناک در خیابان ۱۰، هماهنگی برای نصب انشعاب ۲۶ منزل، جابه‌جایی منازل در پهنه خطر، اصلاح سیستم روشنایی معابر ، هرس درختان، تخلیه آب‌های ناشی از بارندگی ، تامین مصالح مورد نیاز و تحویل به مالکان ، آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های هدف و کاشت نهال از اقداماتی است که در مرحله نخست در این مناطق انجام شده و بخشی دیگر نیز در مراحل بعدی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در زمینه اشتغالزایی اقدامات موثری از قبیل راه‌اندازی نانوایی سنتی با اشتغال ۱۵ نفر به صورت مستقیم، معرفی ۴۰ نفر از زنان کارآفرین برای دریافت تسهیلات، پروژه احداث سوله فنی و حرفه‌ای و احداث کارگاه خیاطی در دستور کار قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.