کد خبر : 32527
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 21:12
-

فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهرخبرداد:

مصطفی شکیبافر

کشف بیش از ۶۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های ساحلی خوزستان 

کشف بیش از ۶۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های ساحلی خوزستان 
بیش‌از 66 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های ساحلی خوزستان کشف شد

 

سرهنگ اکبر راشدنیا فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر درگفتگو با خبرنگار ما در خصوص این خبر گفت: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، مأموران پایگاه دریابانی ماهشهر در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی موفق به شناسایی ۴ فروند شناور صیادی و تجاری حامل سوخت قاچاق در سواحل شمالی خلیج‌فارس شدند.

 

وی افزود: مأموران با اعزام به موقع و پایش دقیق و گشت زنی هدفمند محل در منطقه، ۴ فروند شناور حاوی ۶۶ هزار و ۲۵۸ لیتر سوخت را که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج‌فارس در مخازن مخفی جاساز شده بود، کشف کردند.

 

فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر با بیان اینکه ۱۵ نفر متهم در این عملیات ها دستگیر شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همرا متهمان تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

 

سرهنگ راشدینا در پایان گفت: اعمال سودجویانه قاچاقچیان علاوه بر ضربه به اشتغال و تولید داخلی باعث خروج سرمایه‌های ملی می‌شود که تبعات جبران‌ناپذیر اجتماعی را به همراه دارد؛ از همین رو مرزبانان خوزستان با عزم جدی با این پدیده برخورد خواهند کرد.خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.