۱۰۰ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان استان خوزستان توزیع می‌شود

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: در مرحله دوم طرح رزمایش مومنانه، یکصد هزار بسته حمایتی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود. سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور  اظهار داشت: حمایت از محرومین و مستضعفین در دستور کار نهادهای انقلابی است و این حمایت از قشر نیازمند تعطیلی

کد خبر : 19153
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 9:06
۱۰۰ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان استان خوزستان توزیع می‌شود

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: در مرحله دوم طرح رزمایش مومنانه، یکصد هزار بسته حمایتی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور  اظهار داشت: حمایت از محرومین و مستضعفین در دستور کار نهادهای انقلابی است و این حمایت از قشر نیازمند تعطیلی ندارد.

وی افزود: سپاه پس از شیوع کرونا و دستور رهبری انقلاب مبنی بر جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه با شناسایی اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا، مرحله اول طرح مواسات را در استان عملیاتی کرد.

فرمانده سپاه ولی‌عصر خوزستان بیان داشت: در مرحله طرح مواسات که با حضور همه دستگاهها و مسئولان صورت گرفت، بیش از ۳۰۰ هزار بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان شناسایی‌شده توزیع شد.

وی گفت: مرحله دوم از دهه ولایت و عید غدیر آغاز شد و در ماه محرم نیز ادامه دارد. در این مرحله بسته‌های معیشتی، تحصیلی و غذایی فراهم شده است.

 شاهوارپور اظهار داشت: در راستای کمک مومنانه به نیازمندان در مرحله دوم طرح مواسات، یکصد هزار بسته حمایتی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.