کد خبر : 42319
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 19:11
-

اخبار فرمانداری دزفول

اخبار فرمانداری های خوزستان

کشاورزان دزفول برای دریافت سند تک برگ اراضی خود اقدام کنند

کشاورزان دزفول برای دریافت سند تک برگ اراضی خود اقدام کنند
مردم و کشاورزان برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی، برای دریافت سند تک برگ زمین خود به ادارات جهاد کشاورزی و ثبت اسناد و املاک دزفول مراجعه کنند.

 

شبکه خبری خوزستان / کشاورزان دزفول برای دریافت سند تک برگ اراضی خود اقدام کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه، کارگروه ماده ۵۴ رفع موانع تولید به ریاست علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول و با حضور مهدی آماده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول و معاون مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان و دیگر مسؤولان مربوطه برگزار شد.

 

این جلسه با موضوع تثبیت متر به متر اراضی شهر دزفول در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای قانون برنامه ششم و هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و قانون حدنگاری برگزار شد.

 

در این جلسه موضوع تعویض اسناد نسقی به تک برگ که در دستور کار اداره ثبت اسناد و املاک دزفول است مطرح شد و تاکید شد تا کشاورزان هرچه سریعتر برای انجام امور اداری مربوط به تک برگ شدن زمین‌های کشاورزی خود به این اداره مراجعه کنند چرا که مسئولیت اقدام نکردن در این زمینه با توجه به تمام شدن مهلت قانون جامع حدنگاری، با فرد مربوطه است.

 

با توجه به اینکه اسناد دفترچه‌ای از سال ۱۳۹۹ در تمامی دستگاه، ارگان و سازمانی فاقد اعتبار هستند و قابل قبول نیستند؛ مردم و کشاورزان برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی، برای دریافت سند تک برگ زمین خود به ادارات جهاد کشاورزی و ثبت اسناد و املاک دزفول مراجعه کنند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل