انتخابات خوزستان

منبع محفوظ

ویژه و مهم | رقابت جدی و نزدیک علیرضا ورناصری ، علی عسکر ظاهری و رضا جباری در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان بزرگ

ویژه و مهم | رقابت جدی و نزدیک علیرضا ورناصری ، علی عسکر ظاهری و رضا جباری در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان بزرگ
در حالی که حضور میلاد کاظمی به نظر می رسید موجب خارج کردن نام علیرضا ورناصری از جمع مدعیان شود اما آن چه این اواخر دیده می شود ، گرایش طایفه به سمت نماینده سابق و تلاش علیرضا ورناصری به جمع آوری همه آرای طایفه خود است .

 

با آغاز تبلیغات انتخابات نامزدها که چند روزی از آن گذشته است تنور انتخابات داغ تر شده و فعالیت های انتخاباتی وارد فاز جدیدی شده به طوری که حضور و نمود طرفداران و عملکرد ستاد ها طبق پیش بینی های قبلی از رقابت جدی و نزدیک سه گانه ای با حضور (علیرضا ورناصری ، علی عسکر ظاهری و رضا جباری) در این حوزه خبر می دهد .

 

 

 

از آن جایی که حتی برخی از ثبت نام کنندگان تنها نامشان به عنوان نامزد انتخاباتی ثبت شده و فعالیت تبلیغاتی خاصی نداشته اند بیش از دو سوم این اسامی را می توان به راحتی از عرصه رقابت برکنار دید اما عده ای هم هر چند اقبال عمومی کمتری دارند اما تلاش های خود را در عرصه های تبلیغاتی به صورت جدی دنبال می کنند .

 

با توجه به تمرکز علیرضا ورناصری و علی عسکر ظاهری بر دو شهر مسجدسلیمان و اندیکا به دلیل سبد رای طایفه ای بالا و مهمی که دارند می توان گفت دو گزینه اول در رای گیری نهایی خواهند بود اما نفر سومی که توانسته با جذب آرای مخالفان دو نماینده سابق در کنار سالها فعالیت خیرخواهانه در مناطق محروم خودی نشان بدهد رضا جباری است .

 

رضا جباری به واسطه فعالیت های پزشکی در چهار شهر بسیاری از مردم را مدیون خود کرده به نحوی که جمعیت فراوانی صرفا بر همین اساس طرفدار این نامزد انتخاباتی شده اند البته که تخصص ، سواد و سالها فعالیت در پایتخت موجب شده که بخشی از مردم وی را فردی با روابط بالا برای رفع مشکلات منطقه بدانند .

 

در حالی که حضور میلاد کاظمی به نظر می رسید موجب خارج کردن نام علیرضا ورناصری از جمع مدعیان شود اما آن چه این اواخر دیده می شود ، گرایش طایفه به سمت نماینده سابق و تلاش علیرضا ورناصری به جمع آوری همه آرای طایفه خود است .

دلیل دیگری که این رقبای سه گانه را از سایر مدعیان جدا کرده حضور متعدد نامزدها در شهرستان لالی است زیرا مردم در لالی همواره به دنبال اتحاد بر روی یک نفر بوده اند تا نماینده مورد نظر با رای خالص شهرستانی بتواند با سایرین رقابت جدی کند و البته تجربه هم نشان داده است در صورت حضور تنها یک نفر از لالی بیش از ۹۵ درصد مردم به وی رای می دهند اما با حضور چندین نفر رای مردم پراکنده و حتی بخش قابل توجهی از آن به حساب نامزدهای دیگر شهرها که شانس پیروزی بیشتری دارند به صندوق ها می رود .

 

آن چه در حال حاضر از لالی به گوش می رسد حضور جدی محسن خدری ، محمد حاجی پور ، بهرام نیکبخش و بهرام فروتن و سهراب مظفری می باشد که البته محسن خدری و محمد حاجی پور به عنوان دو نامزد شاخص که در میان طوایف خود بیشترین آرا را دارند به شمار می روند و همه تلاش های فعالان سیاسی هنوز نتوانسته نه تنها این دو نفر بلکه سه نفر دیگر که شانس کمتری دارند را متحد کند و این وضعیت نه تنها موجب می شود بیش از ۲۰ هزار رای شهرستان لالی پراکنده شود بلکه بسیاری از مردم شهر با درک این اوضاع سعی می کنند به دنبال پیروز نهایی که شانس بیشتری دارد بروند .

 

در نهایت با همین شرایط و اگر تغییر خاصی در حضور کاندیداها اتفاق نیفتد پیش بینی بر این است که علیرضا ورناصری ، علی عسکر ظاهری ، رضا جباری ، محسن خدری چهار نفر اول و محمد حاجی پور و میلاد کاظمی نفرات بعدی باشند اکه البته با توجه به نزدیکی آرای سه نفر اول باید منتظر ماند و دید از این سه ضلعی مدعیان صندلی سبز بهارستان در نهایت نتیجه نهایی به سود کدام یک اعلام خواهد شد .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل