پیکر بی‌جان دو سرنشین خودرو گرفتار در سیلاب هفتکل پیدا شد

اهواز – شبکه خبری خوزستان – معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: شش گروه عملیاتی از امدادگران با کوشش هشت ساعته جسد دو سرنشین خودرو سمند گرفتار در سیلاب یکی از روستاهای شهرستان هفتکل را پیدا کردند.

کد خبر : 37456
تاریخ انتشار : جمعه 27 آبان 1401 - 8:18
پیکر بی‌جان دو سرنشین خودرو گرفتار در سیلاب هفتکل پیدا شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان، «امیر عباس نجفی»روز جمعه با اعلام جزییات عملیات جست و جو و نجات در روستای «چمن لاله» بخش مرکزی شهرستان هفتکل در جمع خبرنگاران بیان کرد که یک دستگاه خودرو سواری سمند با دو سرنشین حوالی ساعت ۲۳:۳۰ پنجشنبه شب هنگام عبور از یک پل و بر اثر شدت جریان آب ناشی از بارندگی شدید کنترل خود را از دست داد و اسیر سیلاب شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان، افزود: پس از کسب خبر فوری گروه های عملیاتی به منطقه اعزام شدند و افزون بر چهار تیم عملیاتی این جمعیت از شعب هفتکل، رامهرمز و باغملک دو گروه واکنش سریع نیز از مرکز استان به محل حادثه اعزام و عملیات جست و جو آغاز شد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش بی وقفه نجاتگران هلال احمر در طول بیش از هشت ساعت گذشته و جست و جوی شبانه مداوم بیان کرد که پیکر بی جان هر دو مفقودی در فاصله حدود ۲۰ کیلومتری از محل حادثه حوالی ساعت ۷:۴۵ صبح امروز شناسایی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.