کد خبر : 43090
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 6:19
-

اخبار استانداری

اخبار استانداری خوزستان

پیشرفت و آینده علمی کشور را معلمان تضمین می‌کنند

پیشرفت و آینده علمی کشور را معلمان تضمین می‌کنند
دوران دانشجویی یکی از بهترین دوره‌های زندگی است، تلاش کنید از این دوره استفاده بهینه داشته باشید و از حلقه‌های ناسالم و افراد مادی دوری نمایید.

شبکه خبری خوزستان / استاندار خوزستان گفت: معلمان الگوی رفتاری دانش‌آموزان هستند و سخنان آنها در ذهن کودکان و نوجوانان حک می‌شود و نقشی تعیین کننده در آینده نسل جدید دارند و به عبارتی پیشرفت و آینده علمی کشور را معلمان تضمین می‌کنند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان ضمن دیدار و گفتگو با آنها در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی شرکت کرد.

استاندار خوزستان در این گردهمایی گفت: شما دانشجویان دانشگاه فرهنگیان معلمان آینده این کشور هستید؛ معلمی شغل انبیاست و کسانی که این مسیر را انتخاب می‌کنند باید بر آسیب‌هایی که در این راه بروز میکند غلبه نمایند.

وی افزود: اگر سختی‌هایی که پیامبر گرامی اسلام (ص) در راه نبوت متحمل شدند را مدنظر قرار دهیم ادامه مسیر معلمی آسان می‌شود.

حسینی محراب گفت: معلمی یک امر معنوی و فرهنگی است و سنجش نتایج مادی از یک امری که ماهیت معنوی دارد صحیح نیست.

استاندار خوزستان ادامه داد: معلمان الگوی رفتاری دانش آموزان هستند و سخنان آنها در ذهن کودکان و نوجوانان حک می‌شود و نقشی تعیین کننده در آینده نسل جدید دارند و در هدایت آنها به رستگاری و عاقبت به خیری یا خدای ناکرده به بیراهه کشاندن آنها تاثیرگذار هستند و به عبارتی پیشرفت و آینده علمی کشور را معلمان تضمین می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از آسیب‌های کار معلمی توقف و رکود در سطح علمی و عدم طی مدارج علمی است اظهار داشت: معلمی در حقیقت کاری عارفانه و عاشقانه و معنوی است. هر چقدر ما از معنویت دور شویم به همان نسبت از اصلاح خود دور می‌شویم.

استاندار خوزستان خطاب به دانشجویان گفت: دوران دانشجویی یکی از بهترین دوره‌های زندگی است، تلاش کنید از این دوره استفاده بهینه داشته باشید و از حلقه‌های ناسالم و افراد مادی دوری نمایید.

در ادامه این نشست پرسش و پاسخ دانشجویی اجرا شد و استاندار خوزستان به سوالات حاضران پاسخ داد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل