ویژه | جلسه مشترک ریس تشکلهای بخش کشاورزی دشت آزادگان با دادستان شهرستان

به گزارش شبکه خبری خزستان به نقل از روابط عمومی نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی دشت آزادگان جلسه مشترک حسین مرمضی ریس تشکلهای بخش کشاورزی با جناب آقای نورزی دادستان محترم ، با عنوان بررسی مشکلات بخش کشاورزی برگزار گردید. در این جلسه حسین مرمضی ضمن تشکر از اهتمام مستمر دادستان محترم در رفع

کد خبر : 25312
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 16:01
ویژه | جلسه مشترک ریس تشکلهای بخش کشاورزی دشت آزادگان با دادستان شهرستان

به گزارش شبکه خبری خزستان به نقل از روابط عمومی نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی دشت آزادگان جلسه مشترک حسین مرمضی ریس تشکلهای بخش کشاورزی با جناب آقای نورزی دادستان محترم ، با عنوان بررسی مشکلات بخش کشاورزی برگزار گردید.

در این جلسه حسین مرمضی ضمن تشکر از اهتمام مستمر دادستان محترم در رفع مشکلات بخش کشاورزی بر عناوین ذیل تاکید و همکاری دادگستری و دادستان محترم را خواستار شد.

۱- بررسی وضعیت واگذاری اراضی کشاورزان به تعاون های ایثارگران از طرف سازمان جهاد کشاورزی و محروم شدن ساکنین و کشاورزان بومی از واگذارییهای غیر اصولی و غیر کارشناسی شده.

۲- تعین تکلیف هیت مدیره تعاونی های ایثارگران مطابق قانون و دعوت از اعضای تعاونی های مذکور و حذف اشخاص صوری و غیر واقعی.

۳- محاسبه درآمدهای مالی چندین ساله و جلوگیری از سوء استفاده های غیر قانونی ناشی از اجاره نمودن شبکه و تاسیسات آبرسانی به افراد و پیمانکاران شخصی.

۴- جلوگیری از هدایت پس آبهای شرکت نیشکر دهخدا و همچنین بررسی استفاده غیر اصولی از سموم و مواد نفتی از جمله ماده ای معروف به پلاس که باعث کشتار وسیع ابزیان و پرندگان در مسیر زهکش تا تالاب هور العظیم توسط شرکت نیشکر دهخدا.

۵- جلوگیری از هدایت فاضلاب آبهای شهری توسط شهرداری و اداره آب و فاضلاب اهواز به زهکش دهخدا و کانال سلمان که علاوه بر تخریب اراضی کشاورزی و به خطر افتادن جان و سلامت و همچنین احشام ساکنین روستاهای ، مواد غیر بهداشتی و بسیار خطرناک فاضلاب مذکور نهایتا وارد تالاب هور العظیم خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.