کد خبر : 21639
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1399 - 12:31
-

ویژه | آقای استاندار، مردم اندیکا در هفت سال گذشته هیچ نفعی از اصلاحات و اصلاح طلبان نبردند

ویژه | آقای استاندار، مردم اندیکا در هفت سال گذشته هیچ نفعی از اصلاحات و اصلاح طلبان نبردند

قریب به سه ماه است که فرماندار اندیکا براثر ابتلا به کرونا ویروس فوت کرده است و متاسفانه در سایه انفعال استاندار تاکنون حتی سرپرستی برای فرمانداری شهرستان نیز معرفی نشده است. از گوشه و کنار خبر رسیده است علت مخالفت استاندار با گزینه های پیشنهادی برای فرمانداری اندیکا ،”عدم اصلاح طلب بودن” گزینه های

قریب به سه ماه است که فرماندار اندیکا براثر ابتلا به کرونا ویروس فوت کرده است و متاسفانه در سایه انفعال استاندار تاکنون حتی سرپرستی برای فرمانداری شهرستان نیز معرفی نشده است.

از گوشه و کنار خبر رسیده است علت مخالفت استاندار با گزینه های پیشنهادی برای فرمانداری اندیکا ،”عدم اصلاح طلب بودن” گزینه های پیشنهادی بوده است.

خوب است از آقای شریعتی اصلاح طلب این سوال پرسیده شود که خیر دولت تدبیر و اصلاح طلبان در هفت سال گذشته برای اندیکا چه بوده است که در آخر عمری این دولت هنوز دست از سر این گروه بندی برداشته نمیشود؟

آقای شریعتی مردم اندیکا همچنان در تمنای ابتدایی ترین نیازهای خود هستند و سالهاست در سایه همین دعواهای حزبی و گروهی کمبودها و مشکلات این مردم نجیب گم شده است.دست بردارید از سر این منطقه و مردمش…

آقای استاندار به معنای واقعی کلمه “اندیکا” در حوزه اداری دچار رهاشدگی است و مردم سرگردانند. چه کسی پاسخگوی اینهمه ظلم بر منطقه است؟

آقای شریعتی، پا را از روی گلوی اندیکا بردارید. اندیکا به نفس نفس زدن افتاده است. لطفا جمع کنید این بساط گروه گرایی را و با معرفی یک فرماندار بومی و دلسوز،این اواخر عمر دولت تدبیر را بیش از این برای مردم اندیکا تیره نکنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.