کد خبر : 16354
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 - 6:53
-

انتقال آب و گاز به مجتمع پتروشیمی مسجد سلیمان پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی داشته است

انتقال آب و گاز به مجتمع پتروشیمی مسجد سلیمان پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی داشته است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: انتقال آب و گاز به مجتمع پتروشیمی مسجد سلیمان از جهت اثرگذاری و نقش آفرینی در جریان تولید و فرآیندهای مرتبط با آن بسیار حیاتی بوده و هم اکنون بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و استاندار خوزستان به همراه جمعی از مدیران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: انتقال آب و گاز به مجتمع پتروشیمی مسجد سلیمان از جهت اثرگذاری و نقش آفرینی در جریان تولید و فرآیندهای مرتبط با آن بسیار حیاتی بوده و هم اکنون بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و استاندار خوزستان به همراه جمعی از مدیران استانی از بخش های مختلف مجتمع پتروشیمی مسجد سلیمان بازدید کردند.

همچنین پروژه گازرسانی به مجتمع پتروشیمی مسجد سلیمان با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و استاندار خوزستان افتتاح شد.

اکبر افتخاری در حاشیه افتتاح پروژه گازرسانی به مجتمع پتروشیمی شهرستان مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت : پروژه گاز رسانی به مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان یکی از بزرگترین و مهم ترین طرح های پتروشیمی درجنوب کشور است.

وی افزود: مجتمع پتروشیمی شهرستان مسجد سلیمان با هدف تولید اوره آمونیاک ایجاد شده و مراحل پایانی خود را طی می کند و به لطف خداوند و همت شبانه روزی و خستگی ناپذیر پرسنل ، شاهد انتقال آب و گاز به پتروشیمی جم هستیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: انتقال آب و گاز به مجتمع پتروشیمی مسجد سلیمان از جهت اثرگذاری و نقش آفرینی در جریان تولید و فرآیندهای مرتبط با آن بسیار حیاتی بوده و خوشبختانه هم اکنون بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: بخش های جزئی از چند واحد چون واحدهای آزمایشگاهی باقیمانده است،و با کمک مدیران و کارکنان و کارگران این مجتمع پتروشیمی به زودی شاهد کامل شدن و افتتاح کارخانه تولید اوره و آمونیاک باشیم.و با کامل شدن و افتتاح این کارخانه، شاهد آثار مثبت آن در چرخه تولید صنعتی کشور خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.