کد خبر : 8226
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1398 - 18:04
-

نصب تابلوهای نام خیابانها و کوچه های کهن شهر شوشتر

نصب تابلوهای نام خیابانها و کوچه های کهن شهر شوشتر

نصب تابلوهای نام خیابانها و کوچه های کهن شهر شوشتر در ادامه کارهای خدماتی – رفاهی شهرداری شوشتر  و به منظور شناسایی آسان تر مسیر خیابانها  وکوچه ها، تابلوهای معرفی معابر در سطح شهر نصب گردید . به گزارش شبکه خبری خوزستان ، مصطفی خادم سیدالشهداء مدیر روابط عمومی شهرداری شوشتر  با اعلام این خبر

نصب تابلوهای نام خیابانها و کوچه های کهن شهر شوشتر

در ادامه کارهای خدماتی – رفاهی شهرداری شوشتر  و به منظور شناسایی آسان تر مسیر خیابانها  وکوچه ها، تابلوهای معرفی معابر در سطح شهر نصب گردید .

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، مصطفی خادم سیدالشهداء مدیر روابط عمومی شهرداری شوشتر  با اعلام این خبر گفت: به منظور بهبود وضعیت شناسایی معابر و کوچه ها و همچنین دسترسی آسانتر و خدمات رسانی بهتر به همشهریان تابلوهای معرفی معابر و کوچه ها توسط پرسنل این اداره در سطح شهر در حال نصب می باشد .

 مصطفی خادم سیدالشهداء ، با تاکید بر اهمیت عملیات انجام شده، تکمیل و ارتقاء خدمات رسانی مطلوب در راستای استفاده بهینه شهروندان را با اهمیت عنوان کرد و گفت : جهت  اجرای موفق تر نصب تابلوهای معرفی خیابانها و داشتن نتیجه ای ارزنده تر برای نمود شهری زیبا ،همواره به همکاری ویژه شهروندان جهت نگهداری بهتر از تابلوهای نصب شده نیاز می باشد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.