کد خبر : 4860
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 شهریور 1398 - 20:02
-

مردم اهواز از نمایندگان خود سپاسگزارند

مردم اهواز از نمایندگان خود سپاسگزارند

! مردم عین دو از نمایندگان خود تشکر کردند بابت خروج فاضلاب در خیابان ۶ غربی و گاهگاهی در بقیه خیابانها و از اینکه سرانه ورزشی آنان صفر ،سرانه فضای سبز برای هر نفر چند سانتی متر تراکم بیش ازحد جمعیت که باعث کاهش شدید سرانه مسکن شده خدمات رفاهی صفر، آب ضعیف در لوله

!

مردم عین دو از نمایندگان خود تشکر کردند بابت خروج فاضلاب در خیابان ۶ غربی و گاهگاهی در بقیه خیابانها و از اینکه سرانه ورزشی آنان صفر ،سرانه فضای سبز برای هر نفر چند سانتی متر تراکم بیش ازحد جمعیت که باعث کاهش شدید سرانه مسکن شده خدمات رفاهی صفر، آب ضعیف در لوله ها و موارد دیگر از نمایندگان محترم خود کمال قدردانی و تشکر دارند!!!!
مردم ملاشیه و شهرک اهواز نیز بخاطر نداشتن امکانات ورزشی در این منطقه ، تراکم جمعیت و فضای سبز و وجود پسماند در خیابانها و معیشت بسیار نامناسب و بیکاری در این منطقه از نمایندگان مجلس تشکر می کنند!
مردم کلانشهر اهواز از اینکه صبح با بوی تعفن و دود صبحگاهی پسماند اهواز بیدار میشوند و از وضع نامناسب پسماند عفونی و خانگی از نماینده خود تشکر می کنند.
مردم اهالی بروال و زویه و دغاغله و غیزانیه نیز بخاطر استشمام گازهای سمی فلرهای نفتی و هدیه بیماری اسم وتنفسی به منطقه از نمایندگان مجلس بسیار سپاسگزارند.
مردم بخش مرکزی اهواز نیز بخاطر آب کشاورزی که توسط سازمان آب از انها منع میشود و ٢٣ روستایی که با پایان یافتن این دوره از مجلس هنوز به آب شرب بهداشتی و سالم دست نیافته اند از نماینده خود تشکر ویژه دارند.
مردم کوی شهید محسن نیز بعلت بوی تعفن چاله چند صد متری فاضلاب و تجمع آن در وسط گاومیش آباد و بیماری کودکان و گرفتگی جوی های رو باز و روان شدن شن های ساحل کارون بطرف منطقه از نماینده خود متشکرند.
دهیاران روستاهای اطراف اهواز نیز که در پی مطالبات عمران و پروژه های روستای خود تا الان روی مبارک نماینده را ندیده و از این ببعد برای انتخابات آفتابی میشوند از نماینده خود متشکرند.
مردم شهر کارون نیز بخاطر عدم ارایه طرح اشتغالزایی برای جوانان خودو عدم ساختن شهرک صنعتی در اطراف کارون از نماینده خود تشکر ویژه ای دارند.
مردم شهر الهایی نیز بخاطر تجمع پسماند و فاضلاب در وسط شهر در رودخانه متروکه شاور که بوی تعفن و زننده آن باعث اذیت مردم شده از نماینده خود متشکرند.
مردم بخش باوی نیز بعلت عدم پشتیبانی از اشتغال جوانان و کارآفرینانش و مشکلات عدیده کشاورزانش و رهاسازی پسماند در اطراف شهرها سپاسگزارند.
کشاورزان اهواز که زراعت شان را سیل تخریب کرد بعلت اینکه تاکنون ریالی خسارت دریافت نکرده و وضع معشیت بسیار سختی دارند از نماینده خود متشکرند.
جوامع محلی از خشکی تالاب بامدژ و عدم رسیدگی به وضعیت آن و عدم اختصاص حقآبه از سازمان آب و از اینکه تاکنون هیچ نماینده ای این مشکل را پیگیری نکرده از نماینده خود متشکرند.
در کل مردم کلانشهر اهواز از بیکاری جوانان ، عدم راهکار مناسب اشتغال ، عدم ساماندهی فاضلاب، خشک شدن کارون و مسایل متعدد دیگر از نماینده خود سپاسگزارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.