کد خبر : 12251
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اسفند 1398 - 23:17
-

فرماندار شهرستان شادگان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای دستورالعمل پیشگیری از کرونا هستند

فرماندار شهرستان شادگان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای دستورالعمل پیشگیری از کرونا هستند

فرماندار شهرستان شادگان تاکید کرد:   دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای دستورالعمل پیشگیری از کرونا هستند فرماندار شهرستان شادگان گفت: همه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با شبکه بهداشت و درمان شادگان به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با بیماری کرونا هستند. به گزارش خبرنگارماازشادگان ، سعید حاجیان ظهر امروز درجلسه شورای سلامت

فرماندار شهرستان شادگان تاکید کرد:

 

دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای دستورالعمل پیشگیری از کرونا هستند
فرماندار شهرستان شادگان گفت: همه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با شبکه بهداشت و درمان شادگان به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با بیماری کرونا هستند.
به گزارش خبرنگارماازشادگان ، سعید حاجیان ظهر امروز درجلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان با بیان اینکه هیچگونه موردی از ویروس کرونا در شادگان وجود ندارد اظهار کرد : مردم فقط توصیه های شبکه و بهداشت و درمان را جدی بگیرند.
وی افزود: مردم به شایعات بی اساس در فضای مجازی درباره بیماری کرونا ویروس توجه نکنند و اطلاعات لازم در این زمینه را از منابع معتبر و رسمی دریافت کنند.
فرماندار شادگان با بیان اینکه تا کنون هیچ مورد مشکوک  به بیماری کرونا در این شهرستان مشاهده یا گزارش نشده است تصریح کرد: با رعایت توصیه ها و موارد پیشگیرانه که توسط مراجع رسمی از جمله وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی می شود می توان از ابتلا به این بیماری پیشگیری کرد و مردم  با رعایت نکات بهداشتی در این خصوص نگران نباشند.
حاجیان در پایان در این جلسه با تاکید بر حفظ آرامش و ایجاد جو روانی آرام، گفت: حفظ آرامش در شرایط کنونی امری مهم و ضروری است و ایجاد هراس و واهمه جامعه را دچار بحران روانی می‌کند.

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.