کد خبر : 29072
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 - 5:23
-

شیب تند شیوع کرونا در جنوب خوزستان / چاره‌ای جز تعطیلی یک هفته‌ای نداریم

شیب تند شیوع کرونا در جنوب خوزستان / چاره‌ای جز تعطیلی یک هفته‌ای نداریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به روند صعودی کرونا گفت: ظرفیت بیمارستان طالقانی آبادان پر شده و با این روند چاره ی جز تعطیلی یک هفته ای نداریم.

به گزارش شبکع حبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ شکرالله سلمان زاده در آبادان اظهار داشت: عادی انگاری کرونا در منطقه جنوب غرب استان سبب شده که شاهد روند صعودی این بیماری در منطقه باشیم.

وی افزود: این موج پنجم کرونا به دلیل قدرت سرایت بالای کرونا بسیار خطرناک تر از پیک های قبلی است و مردم باید بیش از پیش رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابادان بیان داشت:ظرفیت بیمارستان طالقانی آبادان به عنوان مرکز مبارزه و درمان کرونا در منطقه تکمیل شده و سایر بیمارستان ها در حالت آماده باش قرار دارند.

وی با اشاره به وضعیت قرمز منطقه ادامه داد: برای کنترل روند کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان نیاز به تعطیلی یک هفته ای داریم و گرنه کنترل کرونا دشوار می شود.

سلمان زاده گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۷ مورد جدید مثبت کرونا ( ۱۵۳ نفر مربوط به آبادان، ۷۰ نفر از خرمشهر و در شادگان ۵۴) مورد مثبت قطعی ابتلا به کرونا گزارش شده است.

وی افزود: از این ۲۷۷ مورد مثبت جدید ۲۴۷ نفر ( آبادان ۱۳۵ نفر، خرمشهر ۶۱ نفر و شادگان ۵۱ نفر ) به صورت سرپایی پذیرش شده وتحت درمان قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: طی روز گذشته نیز ۴۱ بیمار کرونایی در چهار بیمارستان تابع دانشگاه بستری و ۳۰ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

وی افزود: متأسفانه در روز گذشته ۲ نفر فوتی (یک نفر در آبادان و یک نفر در شادگان) در گزارش شده است و در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۲۲۰ بیمار است.

سلمان زاده اضافه کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تاکنون ۲۱۵ هزار و ۸۸۰ نفر گزارش شده است .

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل