کد خبر : 4132
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 1:24
-

شهردار سوسنگرد خبرداد:آمادگی شهرداری بر افزایش تعاملات فرهنگی و هنری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان

شهردار سوسنگرد خبرداد:آمادگی شهرداری بر افزایش تعاملات فرهنگی و هنری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  دشت آزادگان

صبح روز (یکشنبه) ۱۰شهریور سال جاری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان با شهردار سوسنگرددیدار و گفتگو کردند. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان، در این نشست که در محل دفتر شهردار برگزار شد، “مهندس حسین عبیداوی” شهردار ، از آمادگی این شهرداری به منظور افزایش تعاملات فرهنگی

صبح روز (یکشنبه) ۱۰شهریور سال جاری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان با شهردار سوسنگرددیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان، در این نشست که در محل دفتر شهردار برگزار شد، “مهندس حسین عبیداوی” شهردار ، از آمادگی این شهرداری به منظور افزایش تعاملات فرهنگی و هنری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت های بالقوه فرهنگی و هنری در سوسنگرد اینگونه تعاملات می تواند کمک شایانی به هنرمندان این شهر نماید.

وی نامگذاری خیابان به اسم خبرنگار ،برگزاری مسابقات فرهنگی وهنری وراه اندازی سینما در آینده نه چندان دور را از برنامه های پیش روی شهرداری سوسنگرد عنوان کرد و افزود: با توجه به کمبود فضاهای فرهنگی و هنری و ظرفیت بالای هنرمندان سوسنگرد ، این پروژه در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

عبیداوی خاطرنشان کرد: به منظور اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی حمایت تام و کامل 《 خرید و توزیع کتاب》 نیز به زودی توسط شهرداری صورت خواهد گرفت

در ادامه این نشست عبدالحسین جلالی اصل ریاست اداره فرهنگ به اهمیت شهرداری ها در ایجاد تحولات فرهنگی و هنری اشاره کرد و افزود: ارتباط و تعامل میان شهرداری و ارشاد بسیار حائز اهمیت و ضروری است.

جلالی اصل رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشت آزادگان نیز در این نشست از زحمات و تلاش های شهرداری سوسنگرد در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری تقدیر و تشکر کرد.

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.