کد خبر : 33727
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 - 6:55
-

شهردار دارخوین :

مصطفی شکیبافر

شهرداری دارخوین به استقبال مهمانان و گردشگران نوروزی می‌رود

شهرداری دارخوین به استقبال مهمانان و گردشگران نوروزی می‌رود
شهردار دارخوین گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیلات نوروزی، مجموعە شهرداری دارخوین با آمادگی کامل به استقبال مهمانان و گردشگران نوروزی می‌رود.

 

 

عدنان عباسی نسب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهرداری دارخوین تلاش خود را در زمینه‌های مختلف برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی به کار گرفته است.

 

وی افزود: با توجه به پتانسیل گردشگری منطقه دارخوین باید اقداماتی در راستای ایجاد فضایی شاد، سالم و امن برای مسافران انجام و رضایت خاطر آنان فراهم کنیم.

 

شهردار دارخوین بر ضرورت برنامه‌ریزی و ارائه خدمات ارزنده به مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی فرصتی برای نمایش فرهنگ مهمان‌نوازی مردم شهر دارخوین است.

 

عباسی نسب در پایان با بیان اینکه در نوروز پیش‌رو با آمادگی کامل، شهر را برای استقبال از بهار آماده خواهیم کرد، عنوان کرد: رنگ‌آمیزی جداول خیابان‌ها، تعمیر و تکمیل مبلمان پارک‌ها، پاکسازی و لایروبی جوی‌ها، هرس درختان و گلکاری، تجهیز سرویس‌های بهداشتی، پاکسازی معابر، رنگ‌آمیزی، شست‌وشو و تعمیر تابلوها و خط‌کشی معابر سطح شهر، نورپردازی ، لکه گیری معابر و نصب بنرهای خوش آمدگویی از اولویت‌های شهرداری دارخوین در آستانه سال نو است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل