کد خبر : 32590
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1400 - 18:15
-

مصطفی شکیبافر

شناسایی سه مورد مثبت اومیکرون در هندیجان زنگ هشدار به صدا درآمد

شناسایی سه مورد مثبت اومیکرون در هندیجان زنگ هشدار به صدا درآمد
جلسات ستاد کرونا و شواری سلامت شهرستان هندیجان به صورت همزمان به ریاست مهندس علی بویری فرماندار و رئیس ستاد کرونای شهرستان و دبیری دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان و با حضور بخشداران، فرماندهان نظامی، مدیران ادارات و سایر اعضاء این ستاد در سالن جلسات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

 

رئیس ستاد کرونای شهرستان گفت : زنگ خطر پیک ششم کرونا در اقصی نقاط کشور و امروز هم در هندیجان نواخته شد، همه باید عادی انگاری موجود را کنار گذاشته و با برنامه ریزی و مصوبات کاربردی، فضای کلی شهرستان را به سمت وضعیت هشدار ببریم و به حد مطلوب رعایت دستورالعملها برسیم.

وی افزود: باید به سرعت با انجام تبلیغات گسترده در سطح شهرستان از طریق نصب بنر و در فضای مجازی از طریق تولید محتوی و در روستاها از طریق دهیاران و حمایت بخشداران، حساسیت جامعه نسبت به رعایت دستورالعملها را بالا برد و به سطح هشدار برسانیم.

 

بویری درادامه اظهارکرد : اجرای طرح شهید سلیمانی در هندیجان خوشبختانه به خوبی در حال انجام است و در جلسات استانی مورد تقدیر قرار گرفت، ضمن تشکر از ارگانها و ادارات مرتبط با طرح باید در ادامه نیز با دقت و حساسیت بالا ادامه پیدا کند. بار دیگر یادآوری میکنیم ارائه خدمات در ادارات فقط منوط به تزریق واکسن میباشد و مطابق مصوبه استانی به هیچ وجه به افرادی که واکسن کرونا را تزریق نکرده اند خدمات ارائه نخواهد شد. در مقابل این بیماری راهی به غیر از تکمیل واکسیناسیون در سطح جامعه نداریم و باید در این مسیر با جدیت کامل مصوبات پیگیری و اجرا شوند.

فرماندارهندیجان درپایان گفت: سه مورد مثبت کرونای او میکرون در هندیجان شناسایی شده است، این ویروس شدت سرایت پذیری بالایی دارد و همچنین موارد مرگ نیز در کشور و استان رخ داده است، در مقابل چنین ویروس خطرناکی، جایی برای تعلل نیست و باید با تمام توان وارد عرصه مقابله با این ویروس شد.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.