کد خبر : 13623
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 فروردین 1399 - 17:42
-

ضعف مدیریت در سطح استان و شهرستان معیشت کشاورزان را مورد تهدید قرار داده است

ضعف مدیریت در سطح استان و شهرستان معیشت کشاورزان را مورد تهدید قرار داده است

ویژه و مهم | ضعف مدیریت در سطح استان و شهرستان معیشت کشاورزان را مورد تهدید قرار داده است   شبکه خبری خوزستان: حسین مرمضی رییس تشکلهای بخش کشاورزی دشت آزادگان در گفتگو با خبرگزاری صدای کشاورز، ضعف مدیریت در سطح استان و شهرستان معیشت کشاورزان را مورد تهدید قرار داده است. به گزارش شبکه

ویژه و مهم | ضعف مدیریت در سطح استان و شهرستان معیشت کشاورزان را مورد تهدید قرار داده است

 

شبکه خبری خوزستان: حسین مرمضی رییس تشکلهای بخش کشاورزی دشت آزادگان در گفتگو با خبرگزاری صدای کشاورز، ضعف مدیریت در سطح استان و شهرستان معیشت کشاورزان را مورد تهدید قرار داده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان حسین مرمضی در گفتگو با خبرگزاری صدای کشاورز ضمن انتقاد شدید از عدم ترمیم سیل بندها ، در صورت طغیان رودخانه کرخه بخش کشاورزی و معیشت کشاورزان به شدت مورد تهدید قرار خواهد گرفت.

حسین مرمضی، با وجود تقصیر فاحش و مبین در فاجعه سیل در ۹۷ ، ۹۸ جامعه ی کشاورزی کماکان منتظر معرفی و محاکمه مدیران و مسببان فاجعه‌ای دردناک سیل سال های گذشته هستند.

حسین مرمضی در خصوص پرداخت غرامت سیل در سال ۹۷،۹۸ عنوان نمود ، تاکنون در شهرستان بیش از یک هزار پرونده کشاورزان متضرر از سیل بلاتکلیف و حتی در سامانه پرداخت خسارت سیل هم ثبت نشده اند .

حسین مرمضی با متهم نمودن سازمان آب و برق به عدم احترام به قانون و همچنین معیشت کشاورزان، با وجود ساختار مدیریت ضعیف سازمان آب و برق و مدیران شهرستان ضمن اینکه منویات مقام معظم رهبری در جهش تولید محقق نخواهد شد بر عکس در بخش کشاورزی پسرفت تولید خواهیم داشت.

حسین مرمضی ضمن اعلام آمادگی و همکاری تشکل های بخش کشاورزی با دولتمردان در جهت رفع مشکل و خروج از بحران احتمالی ناشی از سیل ، به مدیران سازمان آب و برق هشدار می دهیم که در صورت تکرار حادثه ی سیل در شهرستان تمام تبعات منفی متوجه سازمان مذکور خواهد بود و به دولتمردان تاکید می نماییم که جامعه ی کشاورزی اینبار در مقابل ضعف مدیریت ها سکوت نخواهند کرد و واکنش متقابل جامعه ی کشاورزی مقتدارانه خواهد بود.

حسین مرمضی ضمن تشکر از همفکری ، پیگیری و تفقد مستمر جناب مهندس چنگلوایی ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان از وضعیت بخش کشاورزی دشت آزادگان خصوصا در روزهای اخیر به نمایندگی از جامعه ی کشاورزی مراتب تشکر و قدر دانی خود از همدری ایشان ( مهندس چنگلوایی ) اعلام می داریم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.