سازمان صمت خوزستان از ظرفیت نیروهای بسیج برای نظارت بر قیمت‌ها استفاده کند

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: گرانی و افزایش بی رویه قیمت‌ها نیاز به نظارت مستمر و موثر دارد. سازمان صمت از ظرفیت نیروهای بسیج برای نظارت بر قیمت‌ها استفاده کند. سید کریم حسینی، اظهار داشت: گرانی و نبود نظارت بر قیمت‌ها باعث سوء استفاده برخی شده و این افزایش بر معیشت مردم اثر منفی

کد خبر : 22507
تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1399 - 7:35
سازمان صمت خوزستان از ظرفیت نیروهای بسیج برای نظارت بر قیمت‌ها استفاده کند

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: گرانی و افزایش بی رویه قیمت‌ها نیاز به نظارت مستمر و موثر دارد. سازمان صمت از ظرفیت نیروهای بسیج برای نظارت بر قیمت‌ها استفاده کند.
سید کریم حسینی، اظهار داشت: گرانی و نبود نظارت بر قیمت‌ها باعث سوء استفاده برخی شده و این افزایش بر معیشت مردم اثر منفی گذاشته است.

وی افزود: بسیاری از این افزایش اجناس و کالاها هیچ توجیهی منطقی و اقتصادی ندارد و با وجود کالاهای مورد نیاز در بازار و تخصیص ارز مورد نیاز بر ورود کالاها، نوعی بی‌سامانی در قیمت‌ها را شاهد هستیم که ناشی از نبود نظارت کافی و موثر است.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان ادامه داد: اداره کل صمت باید با تدوین دستورالعمل‌های ویژه برای خوزستان در طرح‌های اقتصادی و کنترل بازار پیشگام باشد.

وی گفت: گرانی و افزایش بی رویه قیمت‌ها نیاز به نظارت مستمر و موثر دارد. سازمان صمت از ظرفیت نیروهای بسیج برای نظارت بر قیمتها استفاده کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.