کد خبر : 41881
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1402 - 20:16
-

اخبار بسیج

دیار کارون

رسانه های خوزستان در خط مقدم جهاد تبیین

رسانه های خوزستان در خط مقدم جهاد تبیین
بیانات رهبری راهگشای تمام مشکلات کشور است لذا تحلیل و بررسی فرمایشات ایشان در دستور کار رسانه‌ها باشد.

 

 

شبکه خبری خوزستان / رسانه های خوزستان در خط مقدم جهاد تبیین هستند.

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از دیار کارون، سرهنگ عادل ساری در نشست تخصصی جبهه رسانه انقلاب که در مجموعه فجر اهواز برگزار شد اظهار کرد: در طی ۴۵ سال اخیر، شهدای بسیاری تقدیم نظام کرده و این انقلاب را با دلسوزی مدیریت شده لذا در این برهه، عقب‌نشینی برای ما معنا نداشته و ممنوع است.

 

 

وی با بیان اینکه امروز تفکر و اندیشه بسیجی در دنیا گسترش یافته است افزود: با توجه به اینکه ایران اسلامی سرشار از منابع خدادادی بوده، از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان زیادی داشته‌ایم که هیچ‌گاه به هدف خود نرسیده‌اند.

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: دشمن با تفرقه بین قومیت‌ها و ایجاد فتنه در بین مردم، بارها قصد براندازی نظام را داشته که هر بار مردم بابصیرت و آگاه ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه، این توطئه‌ها را خنثی کردند.

 

 

وی افزود:همچنین فتنه‌های سال ۷۸ و ۸۸ و جریان داعش و همچنین فتنه اخیر دشمن با حضور موثر بسیج خنثی شد و نیروهای بسیجی بدون هیچ چشم داشتی کشور را نجات دادند.

 

 

سرهنگ ساری گفت: رسانه‌ها با بیداری و بصیرت خود اولین کسانی باشند که با فتنه‌ها مقابله کرده و از بروز آن به سراسر جامعه جلوگیری کنند. اصحاب رسانه استان همواره پای کار انقلاب بوده و ما به وجود آنها افتخار می‌کنیم.

 

 

وی با اشاره به مشکلات عدیده استان از جمله وجود سلاح های غیرمجاز بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد زیادی از هم استانی‌هایمان به دلیل نزاع و درگیری خانوادگی و یا طایفه‌ای جان خود را از دست داده‌اند که از رسانه‌های استان درخواست داریم به این موضوع بیشتر بپردازند.

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: بیانات رهبری راهگشای تمام مشکلات کشور است لذا تحلیل و بررسی فرمایشات ایشان در دستور کار رسانه‌ها باشد.

 

 

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم، میزان مشارکت مردم بسیار مهم است به همین دلیل از رسانه ها تقاضا داریم اهتمام بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل