دعوت مردم به حضور پرشور در حماسه جمهور

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، رییس سازمان در پیامی مردم را به حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

کد خبر : 59652
تاریخ انتشار : شنبه 2 تیر 1403 - 10:49
دعوت مردم به حضور پرشور در حماسه جمهور

دعوت مردم به حضور پرشور در حماسه جمهور

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان کشاورزان، دامداران، عشایر ، بهره برداران و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی را  به حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، رییس سازمان در پیامی مردم را به حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

در پیام مجید نبی پور آمده است:

عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت یادآور این موضوع است که مردم برای اداره کشور به افرادی آگاه و بصیر نیاز دارند فردی که مسیر روشن را به مردم نشان دهد و بتواند از ارزش ها ی جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان ، حفاظت کند.

یک بار دیگر مردم همیشه در صحنه ایران در روز ۸ تیر ماه به پای صندوق های رأی خواهند رفت و با انتخابی هوشمندانه و با بصیرت ، فردی اصلح را بر کرسی ریاست جمهوری خواهند نشاند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید، حضرت آیت الله رییسی و تبریک دهه امامت و ولایت ، کشاورزان، دامداران، عشایر ، بهره برداران و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی را به حضور در حماسه جمهور دعوت می کنم.   

مجید نبی پور

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل